کشیدن خط چشم یکی از اجزای آرایش است که بانوان هر روز انجام می دهند. خط چشم باعث افزایش توجه به چشم ها می شود و آن ها را جذاب می کند. اما چه چیزی خط چشم شما را ویژه تر می کند؟ پاسخ ساده است. روش کشیدن خط چشم آن را خاص تر خواهد کرد. قطعا خط چشم مشکی را همیشه استفاده می کنید. اما ت به حال از خط چشم سفید استفاده کرده اید؟ خط چشم سفید باعث زیبایی و تغییر آرایش شما خواهد شد. خط چشم سفید باعث روشن و درشت دیده شدن چشمان شما خواهد شد. در این مطلب چند روش برای داشتن خط چشم سفید آموزش داده شده تا میکاپی جذاب تر و خاص تر داشته باشید.

1-استفاده به عنوان زیرساز سایه

خط چشم سفید را می توان قبل از شروع به آرایش چشم به عنوان زیر ساز استفاده کرد. این می تواند هم نقش پرایمر را ایفا کرده و هم باعث ماندگاری بیشتر آرایش چشم شما شود. می توانید مقداری از خط چشم را روی انگشت زده و روی پشت پل هایتان را سفید کرده و با استفاده ز انگشت آن را صاف کنید.

2-سفید کردن گوشه درونی چشم

یکی دیگر از راه های استفاده از خط چشم سفید، روشن کردن گوشه داخلی چشم است. گوشه داخلی چشم تیره تر بوده و استفاده از هایلایتر یا خط چشم سفید، آن را سفید کنید تا از خسته و گرفته دیده شدن چشم ها جلوگیری کند.

3-محو کردن لک های قرمز

اگر لک های قرمز در پشت پلک خود دارید می توانید از خط چشم سفید برای محو کردن آن ها استفاده کرده و سپس برای طبیعی شدن آن مقداری کانسیلر روی آن بزنید.

4-مشخص کردن ابرو ها

گاهی به جای آرایش زیاد چشم ها بهتر است توجه رابه سوی ابرو ها جلب کنید. برای این کار ابتدا باید ابرو های خود را با مداد ابرو پررنگ کرده سپس از خط چشم سفید استفاده کرده و خط زیر ابروی خود را سفید کنید.

5-چشمان خود را درشت نشان دهید

اگر می خواهید چشمان درشت تر از چیزی که هست داشته باشید، کافی از خط چشم یا مداد سفید را درون پلک پایینی چشمتان بکشید.