برای نتیجه نهایی بهتر از آرایش بهتر است به ترتیب عمل کنید. با توجه به اینکه همه اول از پایه آرایش یعنی کرم های پوستی شروع می کنند، اما حرفه ای ها توصیه می کنند ابتدا از آرایش چشم و آرایش ابرو شروع کنید و کرم پودر و کانسیلر و پودر فیکس را در آخر بزنید تتا تمام اشتباهات و ایرادات در نهایت محو شود.

سعی کنید زیر نور بسیار طبیعی آرایش کنید. آرایش زیر انواع نورها متفاوت جلوه خواهد کرد و فقط زیر نور طبیعی است که شما رنگ واقعی آرایشتان را خواهید دید.

دانستن تناژ رنگ پوست شما برای انتخاب مناسب رنگ میکاپ بسیار پراهمیت است. سه نوع رنگ پوستی گرم، سرد و طبیعی وجود دارد. بهترین را برای شناسایی تناژ رنگ پوست، چک کردن رنگ رگ هاست. اگر رنگ رگها آبی-بنفش باشد تناژ سرد، اگر سبز باشد تناژ گرم و اگر رنگی بین این دو باشدد تناژ طبیعی دارید.

میکاپ همراه با عطر دلخواه کامل خواهد شد. اما توجه داشته باشید که نحوه عطر زدن مهم است. بطری عطر را روی لباس خالی نکنید. برای بهتر شدن و ماندگاری عطر، آن را روی هوا اسپری کرده و بلافاصله از آن رد شوید تا لباس ها بوی مطبوعی بگیرند.

اگر می خواهید آرایش چشم جذاب با مژه های فر داشته باشید، قبل از استفاده از فرمژه، مدتی سشوار روی آن بگیرید تا کمی گرم شود. البته اطمینان حاصل کنید که دمای سشوار مناسب است و ابتدا با دست تست کنید تا دچار سوختگی نشوید.

با توجه به اینکه محصولات آرایشی ضد آب، به سختی از روی پوست و مژه ها پاک می شوند، سعی کنید به ندرت از آنها استفاده کنید تا آسیب به پوست خود نرسانید. و اگر استفاده کردید با ملایمت و با مواد مناسب آن را از روی صورت پاک کنید.

پرایمر، کرم پودر، کرم ضدآفتاب و پنکیک خود را با یکدیگر مخلوط کنید تا BB کرم مناسب خود را داشته باشید.

استفاده مشترک از لوازم آرایش بهداشتی نیست حتی اگر آن ها را با صمیمی ترین دوست خود به اشتراک می گذارید. با این کار شانس ابتلا به عفونت و قارچ افزایش میابد. به ویژه در استفاده مشترک از لوازم آرایش چشم.

دنیای آرایش بسیار بزرگ و مملو از شگفتی است. در این دنیای بزرگ جستجو کنید و ایده های جدید کشف کنید تا بتوانید میکاپی زیبا و چشمگیر روی صورت خود انجام داده و به به آرایشگاه نیاز نداشته باشید.