بی شک داشتن ابروانی زیبا ،چشمانی گیرا و درخشان و مژه هایی بلند و افسون کننده بسیار دلفریب و جذاب خواهد بود و به همین خاطر است که بسیاری از خانمها به دنبال مژه های مصنوعی بلند و آرایشی منحصر به فرد هستند که بسیار هم زیبا و آسان است ،اما هیچ چیزی زیباتر از داشتن مژه هایی طبیعی و بلند و ابروهایی پرپشت و خوش حالت نیست

مژ2

حالا اگر می خواهید همه این زیبایی ها را به طور طبیعی از آن خود نمایید ،انجام توصیه های زیر فقط چند دقیقه از وقت شما را خواهد گرفت و نتیجه آن پس از گذشت یک ماه ،داشتن مژه ها و ابروهایی بسیار پر و جذاب خواهد بود.

وازلین

کمی وازلین را بین دو انگشت خود به آرامی و با گرمای انگشتان ماساژ دهید،بعد دراز بکشید و آنرا بالای پلک ها و مژه ها،از گوشه داخلی به سمت خارج بمالید.اینکار را به ملایمت و نه با فشار انجام دهید. پس از مکثی کوتاه ،با یک پارچه بسیار نرم اضافات آن را برداشته و استراحت کنید.

صبح روز بعد همانند همیشه صورت خود را ،البته با آب ولرم ،بشویید و بقیه روغن مانده روی پوست را پاک کنید ،می توانید با یک دستمال مرطوب هم به آرامی اینکار را انجام دهید.

مژ

روغن کرچک

همانطور که میدانید برای داشتن ابروها و مژه هایی پرپشت و زیبا ،روغن کرچک گزینه ای بسیار عالی و موثر شناخته شده است.

هر شب مقداری از این روغن را روی مژه ها بمالید و پس از مدتی کوتاه شاهد ضخیم تر شدن مژه ها و رشد مژه های جدید باشید!

برای کسب نتیجه بهتر در این خصوص ،می توانید از برس ریمل های قدیمی خود برای ابروها و مژه ها استفاده کنید.

شیر

راز سوم این است که شبها کمی پنبه را در شیر گرم بزنید و به آرامی روی پلک ها را ماساژ دهید،و صبر کنید تا شیر کاملا جذب پوست شود و بعد با همین ماسک بخوابید.با این کار هم به زودی از دیدن مژه های بلند و درخشان خود حیرت خواهید کرد