مه شو:مطمئنا تا به حال مطالب مفید زیادی را در خصوص راههای موثر کاهش وزن و زیبایی اندام، مطالعه کرده اید.اینکه فعالیت بدنی منظم و داشتن رژیم غذایی سالم و مغذی تا چه حد می توانند در رسیدن به این هدف به شما یاری رسانند، کاملا روشن و اثبات شده است.اما در اینجا قصد داریم چند نکته بسیار جالب را که شاید تا به امروز کمتر مورد توجه قرار گرفته اند، در اختیار شما دوستان مه شو قرار دهیم.

naa

این نکات نتیجه مطالعات علمی و بررسی های دقیق محققانی است که سال گذشته در زمینه راههای موثر تناسب اندام، به تحقیق و جمع آوری اطلاعات پرداخته اند.

خواندن این مطالب تایید شده، می تواند شروع خوبی برای خلق ایده هایی مفید و سازنده در زمینه کاهش وزن باشد.

1-عطر نعناع

na1

به گزارش این محققان، استشمام عطر نعناع به طورمنظم، می تواند تاثیر مفیدی بر کاهش سطوح گرسنگی در فرد و طبیعتا مصرف کالری کمتر در این افراد داشته باشد.

2-رنگ ظرف غذا

na2

بر اساس تحقیقات انجام شده، محققان به این نتیجه رسیدند که استفاده از ظروف قرمز رنگ، موجب خواهند شد که شما غذای کمتری میل کنید.

پس برای کنترل اشتهای خود، جایی را برای این رنگ در آشپزخانه خود در نظر بگیرید.

3-پول نقد به جای کارت های اعتباری

na

جالب است بدانید طبق بررسی و آمار پاییز گذشته، استفاده از پول نقد به جای کارت های اعتباری در هنگام خرید، افراد را به جدا کردن و انتخاب مواد غذایی سالم تر ترغیب می کند.

4-شکلات

na3

بر اساس تحقیقات ماه نوامبر، مصرف به موقع و به اندازه برخی مواد خوراکی مثل شکلات، می توانند با حجم کمتر چربی های انباشته شکمی، رابطه مستقیمی داشته باشند.

5-دمای اتاق خواب

دمای پایین تر اتاق در هنگام خواب شبانه، می تواند کمک موثری در کاهش وزن در افراد باشد.

na4

بنا بر مطالعه ای که تابستان گذشته بر روی افراد شرکت کننده در تحقیقی در همین زمینه انجام گرفت، آنهایی که در دمای پایین تر اتاق خوابیده بودند، 70 درصد نسبت به گروهی که در دمای بالاتر به خواب رفتند، کالری سوزانده و حتی خروپف می کردند.

6-مواد غذایی کم کالری

na5

محققان بعد از مطالعه ای که ماه گذشته در خصوص راههای سریع کاهش وزن انجام دادند، توصیه می کنند همیشه مواد غذایی سالم و کم کالری را در یخچال منزل یا محل کار خود داشته باشید و قبل از مصرف میان وعده ها، نگاهی به این مواد غذایی مغذی و کم کالری بیندازید.

مصرف این گونه مواد،موجب سیری و کم شدن اشتهای شما در وعده های اصلی ، کاهش وزن و سلامت دستگاه گوارش خواهند شد.

7-نظم محیط زندگی

در نتیجه مطالعه ماه گذشته،محققان توصیه می کنند که حتما و حتما، فضای محل زندگی و کار خود را مرتب نگه دارید.

گذراندن اوقات درمحیط تمیز و مرتب به همراه صرف وعده غذایی سالم و سبک، موجب تعدیل وزن شما می شود.

na6

بودن در فضایی مرتب و به دور از آشفتگی، ذهن را آماده انتخاب مواد غذایی سالم تر خواهد کرد.

مراقب سلامتی و زیبایی خود باشید.