مه شو: درمان با لیزر یکی از پیشرفته ترین روش های درمانی برای درمان ریزش موها محسوب می شود.

Low-Level-Laser-Therapy

ریزش مو یکی از مشکلات نسبتا شایع در میان بسیاری از جوامع محسوب می شود که هر روز، روش های جدید و متنوعی برای مقابله با آن به دنیای پزشکی ارائه می شود.

لیزر هم یکی از این روش های البته پرهزینه اما پر طرفدار است که افراد زیادی بنا به دلایل متفاوتی آن را برای درمان ریزش موهای خود انتخاب می کنند.

این روش، اقدامی غیر جراحی بوده و برای درمان ریزش مو، نازک شدن موها و طاسی مورد استفاده قرار می گیرد.همچنین برای درمان برخی مشکلات موبوط به پوست سر مثل درماتیت هم کاربرد دارد.

برای کسب نتیجه بهتر، فرد نیازمند چندین جلسه در هر ماه خواهد بود.

در این روش، با افزایش جریان گردش خون در پوست سر، موجب جذب بهتر و سریعتر مواد مغذی از طریق فولیکول های مو شده و منجر به رشد موهایی سالم تر و مقاوم تر خواهد شد.

سیستم های لیزر درمانی

امروزه سیستم های درمانی متعددی برای مقابله با ریزش مو وجود دارند که تا 70 درصد موجب رشد بهتر موهای سر خواهند شد.

در طی اجرای این روش، بیمار در فضایی مدور قرار گرفته و پرتوهای لیزری کم انرژی در این فضا که فقط 2 سانتی متر با پوست سر فاصله دارد، بر روی پوست متمرکز می شوند.

با تمرکز این پرتوها، جریان خون در پوست سر تقویت شده و بافت های عمیق تر نیز تحریک خواهند شد.

برای کسب نتیجه بهتر، این روش در کنار درمانهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

لیزر درمانی سطح پایین (LLLT)

این لیزر نتایج سریعی را به دنبال دارد.این روش، نه تنها منجر به رشد موهای جدید می شود، بلکه موجب سلامت و بهبود شرایط موهای تازه رشد کرده خواهد شد و به دلیل قابلیت ترمیم پوست این لیزر، از آن برای درمان های پوست سر پس از انجام بسیاری از عمل های پیوند مو استفاده می شود.

تکنولوژی جدیدی که مدتی است به دنیای پزشکی معرفی شده است، شانه های لیزری هستند که ثابت شده استفاده از آن، موجب کوتاه شدن مدت زمان دستیابی به نتایج درمان اصلی شده و به همین دلیل، بسیاری از بهترین دکترهای زیبایی ،بسته به شرایط بیمار،برای تسریع مشاهده نتایج عمل پیوند مو آن رابه تعدادی از بیماران خود پیشنهاد می کنند.

امروزه انواع متعددی از این شانه ها موجود هستند که توصیه می کنیم با تبلیغاتی که هر روز شاهد آنها هستیم، حتما در خصوص انتخاب بهترین ها با دکتر زیبایی خود مشورت نمایید.

گزینه های لیزر درمانی تا حد بسیار زیادی نتیجه بخش و موثر هستند و به دلیل نتایج مثبت و رضایت بخش آن ،در سراسر دنیا طرفداران زیادی را به خود جلب کرده اند.با این حال، از آنجایی که انتخاب روش لیزر، بسته به شرایط هر فرد ممکن است متفاوت باشد، بهتر است قبل از هرگونه تصمیم گیری در این خصوص، حتما با بهترین و مجرب ترین دکترهای زیبایی در این زمینه مشورت نمایید.

زیبا باشید.