مه شو: برای تکمیل آرایش چشم ها ، توجه به آرایش ابروها، اهمیت زیادی دارد.ابروهایی که به زیبایی آرایش و مرتب شده باشند،قطعا نگاه جذاب تری را ایجاد خواهند کرد.

ab8

متخصصان زیبایی،برای خلق آرایشی عالی و منحصر به فرد ،نکات مهمی را در خصوص پیرایش ابروها در نظر گرفته و اشکالات و فضاهای خالی ابرو را به صورت حرفه ای رفع می کنند.

چنانچه فردی ،ابروهای کم پشت و نازکی داشته باشد،توجه به این نکات و اصلاح ماهرانه آنها،زیبایی آرایش را دو چندان خواهد کرد.

همه آن چیزی که برای اینکار به آن نیاز دارید،یک مداد ابروی مناسب و متناسب با رنگ ابروهای شماست و اگر تا به حال از مداد ابرو برای آرایش ابروها استفاده نکرده اید،راهنمایی های زیر به شما کمک خواهد کرد.

آرایش ابروها

آنچه برای آرایش ابروها به آنها نیاز دارید:

مداد ابرو

پنبه

قلم مو آرایشی

قلم ابرو

ژل یا اسپری ابرو

آیینه

چطور از مداد ابرو استفاده کنیم؟

-در شروع کاربا یک قلم مو تمیز ،تمامی گرد یا پودر را از روی ابرو تمیز کنید.برای اینکار می توانید از یک تکه پنبه یا دستمال مرطوب هم استفاده کنید.

- در صورت لزوم، مداد را بتراشید،البته توجه داشته باشید که نوک مداد نباید تیز باشد.می توانید با نوک انگشتان شست و سبابه ،نوک مداد را گرد کنید.

-مداد را بالای ابروها و به صورت عمود نگه دارید و از گوشه داخلی قوس ابرو شروع کنید.فشار زیاد مداد ،ظاهری غیر طبیعی را برای ابروها ایجاد خواهد کرد.بنابراین به آرامی و با حرکات ملایم مداد،قسمت های خالی ابرو را پر کرده و همه جای ابرو را یکنواخت کنید.

- قسمت زیر ابرو ، نیاز به دقت بیشتری داشته و بهتراست کمی فشار دست خود را بیشتر نمایید.

-در آیینه نگاه کنید و تارهای خیلی بلند موی بیرون از محدوده ابروها را قیچی بزنید

-اگر نمی خواهید از قیچی استفاده کنید، می توانید با کمی ژل یا اسپری مخصوص ابرو،آنرا سر جای خود و روی تارهای دیگر مرتب نمایید.

-در آخر ،ابروها را به سمت قوس ابرو،برس زده و بعد پودرهای اضافه باقی مانده از مداد را پاک کنید.حالا مدل ابرو را چک کرده تا به مدل دلخواه و مناسب خود دست یابید.

نکات آرایش ابروها

-اگر رنگی اشتباه را برای ابروها انتخاب کنید،تمام تلاشهای شما به هدر رفته و ابروها ظاهری غیر طبیعی خواهند داشت.اگر فکر می کنید رنگ مناسب را پیدا کرده اید، کمی از آن را پشت دست خود امتحان کنید تا در این مورد مطمئن شوید.

- همانطور که در بالا اشاره کردیم،نوک مداد نباید تیز باشد

-نوک مداد باید خشک و تمیز باشد.قبل از شروع کار ،با دستمالی تمیز ،نوک مداد را پاک کنید تا اثری نرم و طبیعی از خود به جای گذارد.فشار بیش از حد مداد هم ظاهری غیر طبیعی و مصنوعی را ایجاد می کند.

-کیفیت و بافت مداد هم بسیار مهم است وکار کردن با مداد خیلی نرم یا خیلی خشک،هر دو دشوار خواهد بود.

- فراموش نکنید که مداد را مستقیما روی پوست نکشید،بلکه فقط قسمت های خالی ابرو را به آرامی پوشش دهید.