مه شو: آیا می دانید برای سرعت بخشیدن به جریان خون در سر و بهبود خون رسانی و در نتیجه رشد بهتر موها چه باید کرد؟

در این مقاله ،3 روش ساده اما موثر را برای این منظور به شما پیشنهاد خواهیم کرد:

mahshot

1- حرکات یوگا و ورزش

یکی از حرکات بسیار مفید یوگا بلند کردن بدن به نحوی است که بدن بالای سر قرار می گیرد .این حرکت، نیاز به تمرین زیادی دارد و بیشتر در مورد کسانی پیشنهاد می شود که مدتهاست تمرینات یوگا را دنبال می کنند.

حرکت پیشنهادی بعدی این است که روی زمین به پشت دراز بکشید و روی شانه ها و آرنج ها تکیه بدهید.سر را روی زمین قرار داده و 30 ثانیه یا کمی بیشتر، به همین حالت بمانید.در اجرای این حرکت، زانوها را خم نکنید و پاها را به حالت صاف نگه دارید.این حرکت ساده ای است که همه افراد به آسانی می توانند آن را در منزل انجام دهند.

2- ماساژ سر

ماساژ سر، یکی از آسانترین راههای افزایش گردش خون د پوست سر و رشد بهتر موها محسوب می شود.

به وسیله انگشتان دو دست، به صورت دورانی سر را به آرامی ماساژ دهید.اینکار علاوه بر اینکه موجب گردش خون بهتر در پوست سر می شود، بلکه بسیار آرام بخش است و زمانیکه از سر کار برمی گردید، خستگی شما را برطرف خواهد کرد.ماساژ را تا جایی ادامه دهید که در پوست سر خود احساس گرما کنید.

3- برس زدن موها

درست است که برس کشیدن زیاد موها، گاهی می تواند موجب چرب شدن موها شود، اما انجام اینکارهر چند وقت یکبار، ارزش تقویت کردن موها و رشد بهتر آنها را دارد.

فراموش نکنید که برس مناسبی را برای این ماساژ انتخاب کنید.برس را از چند جهت ، به آرامی روی پوست سر بکشید و به این ترتیب، سر را ماساژ دهید.

زیبا باشید.