مه شو:با مطالعه نکات آرایشی زیر برای چشم های قهوه ای،از حالا انتخاب خط چشم مناسب این چشم های زیبا ،آسانتر خواهد بود.

اگر آرایشی صحیح و با رنگ های مناسب برای این رنگ چشم انجام شود،زیبایی آنها را چندین برابر خواد کرد.

بر خلاف تصور برخی خانمها،رنگ های متنوعی برای آرایش این چشم ها مناسب و زیبا هستند؛سایه هایی مثل قهوه ای،طلایی،برنز و قهوه ای موکا جزءزیباترین ها هستند.از این پس سایه و خط چشم را راحت تر انتخاب کنید،البته قبل از هر کار،بهتر است نکات زیر را در نظر داشته باشید:

رنگ چشم

برای شروع هر آرایشی،خط چشم مناسب بسیار اهمیت دارد،چرا که این ابزار آرایشی،نه تنها جذابیت چشم های شما را بیشتر می کند،بلکه آرایش شما را هم کامل تر و زیباتر خواهد کرد.

قبل از انتخاب خط چشم ،بهتر است ابتدا در مورد رنگ سایه خود تصمیم بگیرید.

چشم های تیره با های لایت تیره و چشم های قهوه ای متوسط،تقریبا با هر رنگ خط چشم ،زیباتر می شوند.

برای چشم های قهوه ای روشن،برای های لایت کردن چشم ها ،بهتر است به جای آرایش اغراق آمیز چشم ها ،از آرایشی طبیعی تر بهره ببرید.چرا که آرایش بسیار زیاد،مانعی دربروز زیبایی بیشتر این چشم ها خواهد بود.

brown

سایه

برای های لایت چشم های قهوه ای،می توانید از سایه های خاکستری،آلویی،آبی و مشکی استفاده کنید.از آنجایی که این رنگ چشم بسیار زیباست،بنابراین بدون هیچ تلاشی و تقریبا با هر رنگ سایه،می توان زیبایی آنها را چندین برابر ساخت.

سایه هایی مثل برنز،قهوه ای طلایی،قرمز آلویی و سایه های گرم،این چشم ها را گرمتر و ملایم تر جلوه خواهد داد،حتی رنگ های سردی مثل خاکستری تیره متالیک،قهوه ای تیره و آبی ملوانی هم برای جذابیت هر چه بیشتر این چشم ها مناسب و زیبا هستند.

رنگ هایی که بهتر است برای چشم های قهوه ای استفاده نکنیم :

خط چشم های به رنگ صورتی کمرنگ و ارغوانی روشن ،برای این رنگ چشم زیاد مناسب نیستندو این چشم ها را پف آلود و متورم نشان می دهند.علت این است که اکثر افرادی که چشم های قهوه ای دارند،رنگ پوستشان هم متمایل به زرد می باشد و این رنگ ها با رنگ پوست آنها هماهنگی ندارند.

برای استفاده از خط چشم یا ریمل ،ابتدا آرایش خود را تکمیل کنید و همیشه خط چشم را در آخرین مرحله و با دستانی محکم و بدون لرزش بکشید.

برای اینکار ،پلک را کمی بکشید و حتما مدل چشم خود را در نظر بگیریدو با توجه به مدل چشم ،از گوشه داخلی چشم شروع و به سمت گوشه خارجی آن و روی خط مژه ،ادمه دهید و هر چه به گوشه خارجی چشم نزدیک تر می شوید ،کمی آنرا ضخیم تر کنید.

البته با توجه به سایز و مدل چشم ها ،می توانید زیر پلک پایین هم ،خط بکشید

و در آخر اینکه یکی از بهترین گزینه ها برای این چشم های زیبا،آبی ملوانی،سبز و مسی هستند.