مه شو: توجه به ابروها، بخشی مهم و تاثیر گذار در آرایش چهره محسوب می شود و چنانچه به زیبایی و با رنگی متناسب با چهره و موها، آرایش شود، همانند قابی منحصر به فرد، جذابیت چهره را چندین برابر خواهد کرد.

در اینجا قصد داریم به چند نکته مهم در خصوص رنگ ابروها و تناسب آن با سه رنگ پرطرفدار مو اشاره ای داشته باشیم.

bin

ال لیری، یکی از آرایشگران معروف و طراح زیبایی، پیشنهادات اصولی زیر را ارائه می دهد:

به طور کلی، رنگ طبیعی ابروها، برترین انتخاب هر فرد خواهد بود.اما فراموش نکنید در صورتیکه موهایی بسیار تیره ای دارید، از رنگ کردن ابروها با رنگ های خیلی تیره اجتناب کنید.

موهای مشکی

به عقیده ال لیری، افرادی که موهایی مشکی دارند، بهتر است به سراغ رنگ های قهوه ای تیره برای ابرو بروند.این ترکیب، علاوه بر ظاهری طبیعی، بسیار زیبا و جذاب خواهد بود.

موهای روشن

افرادی با موهای بلوند لازم است به ته رنگی که برای ابروهای خود انتخاب می کنند، توجه خاصی داشته باشند.ال لیری توصیه می کند که این افراد بهتر است رنگی را برگزینند که کمی ته رنگ سبز داشته باشد.

افرادی که تا به حال از رنگ های گرم میل به قرمز استفاده می کردند، این نکته را فراموش نکنند.

موهای قرمز

پیشنهاد لیری برای این دسته از افراد، رنگ قهوه ای مایل به قرمز ، همراه با کمی خاکستری متوسط است.این رنگ،به ابروها، بعد جذابی خواهد داد.

تاکید لیری بر هر دو رنگ قرمز و خاکستری است.چرا که خاکستری، جزء رنگ های زیبا و خنثی محسوب شده و در واقع، نگاهی گیرا به چشم ها می بخشد.

به خاطر داشته باشید، فرمول استفاده از ابزار مورد نظر هم اهمیت زیادی در این میان خواهد داشت.به عقیده لیری، اگر ابروهای پر و کاملی دارید، فقط کافی است با کمی پودر و سایه ابرو ، داخل ابروها را سایه بزنید و چنانچه ابروهای شما کم پشت است، ابتدا با یک مداد، فرم ابروها را طراحی و مشخص کرده و سپس با سایه ابرو داخل ابروها را پرتر کنید.

زیبا باشید.