mahsho bo

مه شو: داشتن یک برس آرایشی مناسب به معنای سلامت و زیبایی بیشتر پوست است زیرا با یک برس مناسب بهتر و راحت تر می توان آرایش کرد و پوست شما دچار التهاب نخواهد شد. اما چگونه یک برس مناسب انتخاب و خریداری کنیم؟ در ادامه مطلب به بیان موارد مربوط به انتخاب یک برس آرایشی مناسب خواهیم پرداخت:

1- هنگامی که قصد خرید برس آرایشی دارید، در ابتدا آن را به روی پوست خود بمالید. چنانچه نرمی آن را روی پوست احساس کردید می توانید آن را انتخاب نمایید.

2- برس نباید حالت زبری داشته باشد زیرا باعث خراشیدگی پوست می گردد.

3- به منظور آزمایش استقامت برس، آن را چند بار روی پوست دست خود بکشید. اگر حتی اگر یک موی آن ریخت، نباید آن را خریداری نمایید زیرا استحکام خوبی ندارد.

4- برس با موهای مصنوعی بیشتر برای مواد آرایشی مایع مناسب می باشند زیرا موهای مصنوعی بدون خلل و فرج هستند و بنابراین مایع را بیش از حد به خود جذب نمی کنند. برای خط چشم و کرم پودر بهتر است اینگونه برس ها را خریداری نمایید.

5- برس هایی با موی طبیعی آرایش را بهتر پخش می کنند. با استفاده اینگونه برس ها احساس نرمی و صافی بر پوست خود احساس می کنید. از طرف دیگر، موهای طبیعی این برس ها دارای پوششی هستند که وقتی روی پوست کشیده می شوند، چربی ها و مواد رنگدانه ای درشت را از روی پوست می زدایند و در نتیجه، آرایش بهتر روی پوست پخش می شود.

6- در هنگام خرید برس های آرایشی با موی طبیعی این نکته را به خاطر داشته باشید که امکان دارد موی این برس ها باعث ایجاد آلرژی در شما بشود.

mahsho bo1

ایراد برس های زبر:

1- برس های زبر و خشن باعث التهاب پوست می شوند.

2- اینگونه برس ها بزودی ظاهر خود را از دست می دهند.

3- موهای آنها زود می ریزد و استحکام کافی ندارند.

4- برس هایی با موی زبر و خشن، مواد آرایشی را بخوبی بر روی پوست صورت پخش نمی کنند و در نتیجه، آرایش زیبایی نخواهید داشت.