mahsho masa1

مه شو: اگر در صدد رفع لک، جوش و چین و چروک پوست خود هستید و تمایل به داشتن پوستی نرم و شاداب دارید، ادامه مطلب را مطالعه نمایید، با ماسک های زیر می توانید پوست خود را به شکل شگفت آوری بهبود بخشید.

ماسک برای رفع لک صورت: 5 گرم مغز تخم خربزه را با 5 گرم ریشه نی، 20 گرم تخم شاهی، 20 گرم تخم ترب و 5 گرم کندر را نرم بکوبید و 1 قاشق غذاخوری از مخلوط را در نصف استکان آب ترب سیاه حل کنید. شب پوستتان را بشویید و از این ماسک بر روی پوستتان بمالید. پس از 1 ساعت می توانید پوست خود را با آب بشویید.

ماسک برای رفع چین و چروک پوست: 1 عدد سفیده تخم مرغ را با 2 قاشق مرباخوری روغن بادام شیرین مخلوط کنید. پس از نمیز کردن پوستتان، این ماسک عالی را بر روی پوست خود بگذارید. پس از 20 دقیقه صورتتان را بشویید.

ماسک از بین بردن جوش های سرسیاه پوست: 4 قاشق غذاخوری بومادران را در نصفه استکان شیر سرد ریخته و بعد از چند ساعت مایع به دست آمده را از صافی عبور دهید. سپس آن را کمی حرارت دهید تا ولرم شود.

با استفاده از تکه ای پنبه، پوست خود را با این ماسک پوشش دهید و اجازه دهید تا بر روی پوستتان خشک گردد.

ماسک برای از بین بردن چروک های زیر چشم: 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون را با 1 عدد سفیده تخم مرغ مخلوط نمایید و به آرامی بر روی پوست زیر چشم قرار دهید.

هنگامی که این ماسک بر روی پوست شماست اصلا هیچ حرکتی نکنید، نخندید و صحبت تکنید. حتما این ماسک را با فاصله از پوست زیر چشم استفاده نمایید. پس از 30 دقیقه می توانید پوستتان را بشویید.

ماسک جهت نرم کردن پوست: 1 عدد هلوی پوست کنده شده را با 2 قاشق غذاخوری عسل و 1 عدد زرده تخم مرغ مخلوط نمایید و کاملا بهم بزنید. این ماسک مناسب پوست گردن و صورت است. پس از 30 دقیقه می توانید صورت خود را با آب ولرم بشویید. پس از استفاده از این ماسک، از یک کرم مرطوب کننده مناسب پوستتان استفاده نمایید.

ماسک جهت شاداب سازی پوست: 1 عدد هلوی پوست کنده را کاملا له کرده و 10 دقیقه کنار بگذارید. سپس این هلو را به قدری بهم بزنید تا کاملا له و نرم شود.1 قاشق مرباخوری آرد را با آن مخلوط نمایید. از این ماسک به مدت 10 دقیقه بر روی پوست خود استفاده کنید. سپس با آب ولرم پوستتان را شستشو دهید.