مه شو: داشتن موهای فر یکی از موهبت های فوق العاده زیبایی است که جذابیت خاصی داشته و بدون هیچ آرایش پیچیده ای، همواره می درخشد.اما در کنار تمام این ویژگی های خاص، نگهداری از این موها هم گاهی کمی دشوار به نظر می رسد.

در اینجا به چند نکته در ارتباط با نحوه مراقبت و نگهداری از این موها اشاره خواهیم کرد.

fer

-در مرحله اول، حتما شامپو و نرم کننده ای مناسب با نوع موی خود داشته باشید.آنهایی را انتخاب کنید که موها را کم پشت و خالی نشان نداده و در ضمن، موها را خیلی خشک نکنند.

-اگر نرم کننده داخل حمام، کار زیادی برای موهای شما انجام نمی دهد، می توانید از انواع خارج از حمام آن استفاده نمایید.این انواع نرم کننده ها، دیگر نیازی به آبکشی نداشته و موها را نرم و خوش حالت خواهند کرد.

-سعی کنید از برس های دندانه درشت برای شانه کردن موهای فر استفاده کنید، طوریکه به راحتی بین تارهای مو حرکت کرده و لا به لای موها گیر نکند و بتوانید گره هایی که احتمالا میان تارهای مو ایجاد شده اند را به راحتی از هم باز کنید.

- هر چه دندانه ها محکم تر باشند، بهتر است.از شانه های نرم که موقع شانه زدن خم می شوند، اجتناب کنید. در ضمن، بعد از دوش گرفتن، زمانیکه موها فقط کمی نم دارند، آنها را به آرامی شانه کنید.شانه زدن موهای خیس، باعث کنده شدن تارهای مو می شود.

- اگر می خواهید با سشوار موها را خشک کنید، از یک infuser استفاده کنیدتا موها حجم اضافه پیدا نکرده و زیادی پف نکنند.

- به منظور جلوگیری از وز شدن موها، از یک ژل یا کرم خیلی سبک، البته فقط برای ساقه موها و نه ریشه آنها استفاده نمایید.

-اگر تمایلی به استفاده از ژل ندارید، موس هم جایگزین خوبی برای آن خواهد بود.

-فراموش نکنید که حتما در سالن های آرایش و توسط افراد حرفه ای موهای خود را کوتاه وکرده و حالت زیبایی به آنها بدهید.افرادی که به موهای فر کاملا آشنایی دارند، به خوبی می دانند که چطور باید این موها را کوتاه کنند.

-از کش های لاستیکی یا گیره هایی که قفل های فلزی دارند، برای بستن موهای فر استفاده نکنید، زیرا ممکن است لا به لای موها گیر کرده و باعث کندن تارهای مو شوند.برای اینکار می توانید از سنجاق های سر و کش های روکش دار پارچه ای و نرم استفاده کنید.

فروشگاه مه شو، شامپو و نرم کننده های فوق العاده ای را مخصوص انواع مو و همچنین موهای زیبای فر، در اختیار دوستان عزیز قرار داده است.لطفا ما را از نتایج شگفت انگیز این محصولات مطلع سازید.

زیبا باشید.