mahsho t4

مه شو: آیا مایل هستید پوستی جوان، زیبا، درخشان و روشن داشته باشید؟ اگر این طور است به شما پیشنهاد می کنیم که به ادامه مطلب توجه بفرمایید.

اگر از گوجه فرنگی و محصولاتی که حاوی گوجه فرنگی هستند، زیاد استفاده نمایید، لیکوپن پوست شما افزایش خواهد یافت و در نتیجه پوستتان مانند پوست نوزاد خواهد شد. علاوه بر این، پوستی که دارای میزان بالایی از لیکوپن است تحت تأثیر اشعه های مضر خورشید قرار نخواهد گرفت.

نظر اکثر بهترین دکترهای زیبایی و کارشناسان تغذیه این است که گوجه فرنگی، پوست را در برابر نورهای ماوراء بنفش محافظت می کند.

گوجه فرنگی باعث می شود پوست شما اکسیژن بیشتری را از محیط دریافت کند.

گوجه فرنگی، پیری را به تأخیر می اندازد و مانع ایجاد چین و چروک می شود.

مصرف حداقل 200 گرم گوجه فرنگی پخته شده در روز، پوست و جوانی شما را تضمین می کند و باعث می شود همیشه زیبا و باطراوت بدرخشید.

بر اساس تحقیقات اخیر مراکز معروف پزشکی جهان، لیکوپن موجود در گوجه فرنگی، محافظ پوست در برابر سرطان است و خطر ابتلا به سرطان پوست را بسیار کاهش می دهد.

با استفاده از ماسک گوجه فرنگی، پیری را از خود دور سازید. در اینجا به روش تهیه ماسک گوجه فرنگی می پردازیم:

یک عدد گوجه فرنگی متوسط را شسته و کاملا پوست آن را بگیرید. سپس، گوجه فرنگی را له کرده و آب آن را کاملا بگیرید. به آب گوجه فرنگی کمی آرد بیافزایید و آنها را بخوبی با هم مخلوط کنید تا ماسکی خمیری شکل به دست آورید. این ماسک عالی را به مدت 5 دقیقه بر پوست خود قرار دهید و سپس، صورت خود را با آب ولرم بشویید.

اگر پوستتان پس از استفاده این ماسک خشک می شود، می توانید قبل از استفاده این ماسک کمی روغن زیتون نیز به آن اضافه نمایید.