مه شو :آرایش برنز ،درخشش قهوه ای و جذابی به پوست بخشیده و آنرابرجسته و جذاب می سازد.

در معرض آفتاب بودن به مدت طولانی ،پوست را برنزه می کند و اگر اینکار بدون مراقبت های لازم انجام شود ،منجر به آسیب های پوستی و آفتاب سوختگی خواهد شد.اما در عین حال ،برنزه شدن ملایم پوست با رعایت نکات ایمنی ،آنرا زیبا و دلفریب می سازد.

boro1

این روزها همین تاثیر را می توان از محصولات آرایشی برنزه کننده هم به دست آورد.در آرایشبرنزه ،پوست گیرایی خاصی داشته و جزء آرایش های جذاب و منحصر به فرد و البته بسیار پرطرفدار در دنیا شناخته شده است.

یکی از مزایای آرایش برنز این است که ویژگی های خاص صورت را فوق العاده زیبا نمایان می سازد و اگر به شکل اصولی و صحیح اجرا شود، استخوان زیبای چانه ،گونه و دیگر استخوانهای زیبای صورت را برجسته تر و جذاب تر نشان داده و چهره ی های لایت و بانمکی را خلق خواهد کرد.

نکات آرایش برنزه

این آرایش ،علیرغم زیبایی فوق العاده خود ،نکات مهم و ظریفی دارد که عدم توجه لازم به این نکات ،چهره شما را پژمرده ،کسل و مصنوعی جلوه می دهد.

چنانچه شما هم طرفدار این آرایش جذاب هستید ،پیشنهاد می کنیم نکات زیر را حتما مطالعه بفرمایید:

مرحله اول

در مرحله اول ،با توجه به رنگ پوست خود ،تن برنز مورد علاقه خود را انتخاب کنید.برای اینکار ،رنگی کمی تیره تر از رنگ پوست طبیعی خودتان ،مناسب است.

برنزعسلی رنگ ،برای پوست های روشن ،برنز گل سرخ یا برنزی که رگه های طلایی در آن به چشم می خورد ،برای پوست های متوسط و برنز کهربایی یا گندمگون برای پوست های تیره ،بسیار زیبا و مناسب هستند.به علاوه ،انتخاب برنز صورتی برای افراد بلوند و برنز نارنجی برای کسانی که پوست روشن و موهای قهوه ای دارند یا به عبارتی مو خرمایی ها ،گزینه های برترو جذابی محسوب می شوند.

مرحله دوم

هنگام خرید برس ،نوع نرم و کرکی آن را بردارید.این قلم مو با حرکات دورانی نرم ،رنگ برنز را به طور یکنواخت با رنگ پوست شما ترکیب خواهد کرد.

برسی با موهای طبیعی سمور ،بهترین قلم آرایشی برای برنزه کردن پوست به شمار می رود.

مرحله سوم

پیش از برنزه کردن پوست ،صورت خود را کاملا تمیز کنید و قبل از استفاده از رنگ برنز ،هیچ نوع مرطوب کننده یا روغنی را برای پوست، به کار نبرید.چون اینکار باعث می شود رنگ برنز روی پوست چسبیده و به حالت تکه تکه و رگه دار خود را نشان دهد.

از فوندیشن هم صرف نظر نمایید ،چرا که رنگ برنز بر روی فوندیشن ،ظاهری گل آلود را روی پوست ایجاد می کند.

به حالت ضربه ای کمی پودر را به تمام صورت زده و بعد آن را با رنگ برنز پوشش دهید.فقط در صورتیکه پوست شما خیلی خشک است ،می توانید قبل از زدن پودر ،از کمی مرطوب کننده استفاده کنید.

oro5

مرحله چهارم

در این مرحله نوک برس را به حالت دورانی در رنگ بچرخانید و از یکنواخت بودن رنگ در همه قسمت های برس مطمئن شوید .بعد اضافات رنگ را بگیرید تا رنگی نرم ،زیبا و یکنواخت بر روی پوست داشته باشید.

مرحله پنجم

با حرکات نرم برس ،ابتدا مناطقی از صورت را که به طور طبیعی بیشتر مقابل نور خورشید قرار می گیرند ، برنز کنید.

با قلم روی پیشانی ،بعد بینی و کم کم به سمت پایین و روی گونه ها را به ترتیب برنزه کرده و در صورت تمایل ، چانه را خیلی ملایم ،های لایت نمایید.می توانید با توجه به رنگ پوست خود ،رنگ مورد علاقه خود را بسازید.های لایت کردن استخوانهای گونه و فک ،برجستگی این قسمت ها را زیباتر نشان خواهد داد.

مرحله ششم

با قلم مو ،محکم روی صورت خود ضربه نزنید.خم کردن و انعطاف نرم برس ،یکی از مهمترین نکات این آرایش محسوب می شود.

اگر فکر می کنیدرنگ برنز شما زیادی تیره است ،می توانید با ترکیب کمی پودر ملایم و یک تکه پد پنبه ای ،رنگ برنز خود را تعدیل نمایید.

در نور طبیعی روز ،رنگ برنز خود را چک کرده و مراقب باشید که رنگ آن تو ذوق نزند.

انواع برنزه کننده ها

امروزه محصولات برنزه کننده متعدد و متنوعی در فروشگاه ها وجود دارند که حاوی ویتامین های مورد نیاز پوست هم می باشند.در این مورد تحقیق کرده و برندی با کیفیت و مناسب پوست خود را انتخاب نمایید و دقت کنید که ماندگاری خوبی داشته و زود محو نشود.

بعضی انواع برنزه کننده ها به صورت پودرهای فشرده هستند ،بعضی بدون نیاز به آفتاب پوست را برنزه می کنند ،بعضی به حالت اسپری بوده و بعضی دیگر پوست را عمیقا برنز می کنند و...

البته محصولات برنزه کننده فاقد چربی و مخصوص پوست های چرب هم در بازار موجود می باشند.

برای داشتن پوستی آفتابی و های لایت استخوانهای برجسته صورت ،برنزه کننده ها را حتما امتحان کرده و با رعایت نکات بالا ،زیبا و جذاب بدرخشید!