مه شو: چشم های بادامی بسیار زیبا و خیره کننده هستند.در این مدل، گوشه چشم ها کمی رو به بالا متمایل شده و جذابیت فوق العاده ای دارد که با چند تکنیک حرفه ای آرایشی می توان این جذابیت را چندین برابر نمود.نکات زیر، راهنمای خوبی در این زمینه خواهند بود.

badamخط چشم

این مدل چشم، خود حالت کشیده بسیار زیبایی دارد و در صورتی که تمایل داشته باشید کمی آنها را بزرگتر نشان دهید، تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که خط چشم را فقط برای پلک بالا، و درست مطابق با حالت چشم زیبای خود رسم نمایید.همچنین، های لایت کردن گوشه خارجی چشم ها، در بالا و پایین هم چشم ها را بزرگتر جلوه خواهند داد.

در گوشه داخلی چشم، خط را باریک تر کشیده و همچنان که به سمت گوشه خارجی چشم می روید، کمی آنرا ضخیم تر کنید.اینکار، علاوه بر حفظ حالت طبیعی چشم، آنها را بزرگتر نشان می دهد.

معمولا، خط چشم ضخیم تر برای آرایش شب مناسب تر است.

کشیدن خط چشم همزمان برای پلک بالا و پایین، موجب محصور کردن چشم ها و کوچکتر و باریک تر به نظر رسیدن آنها می شود.

رسم خط چشمی که در انتها کمی رو به بالا متمایل باشد، جذابیت ا چشم های بادامی را چندین برابر خواهد کرد.

سایه

بهترین قسمت در آرایش این مدل چشم این است که به راحتی می توانید با تکنیک های مختلف سایه بازی کنید تا بهترین ها را برای خود انتخاب نمایید.به عقیده تروی سارات، یکی از بهترین هنرمندان در زمینه آرایش، هر سایه ای را می توان به راحتی با این مدل چشم ها منطبق ساخت.

برای آرایش روز، سایه برنز پررنگ تر و قهوه ای متوسط، انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.در ضمن می توانید از رنگ های مکمل مثل صورتی و بنفش هم برای اینکار بهره ببرید.

با استفاده از روشن ترین رنگ سایه مورد نظر، بالای خط مژه ها را سایه بزنید.این رنگ می تواند برنز یا قهوه ای طلایی باشد.

حالا رنگی تیره تر را بالاتر از این سایه و همچنین برای گوشه های خارجی چشم در نظر بگیرید.این دو رنگ تیره و روشن را طوری با هم ادغام کنید که مرزی بین آنها دیده نشود و در آخر، در قسمت گوشه داخلی چشم و استخوان ابروها را به صورت های لایت، سایه بزنید.

آرایش دودی

بعد از کشیدن خط چشم مشکی، کمی آنرا پخش کنید و بعد با سایه مشکی مات، سراسر پلک بالا را بپوشانید و با سایه نقره ای وسط پلک را سایه بزنید و آنرا با مشکی ادغام کنید.سایه مشکی را زیر مژه های پلک پایین، طوری بزنید که همانند انعکاسی از سایه بالا به نظر برسد و گوشه داخلی چشم و استخوان ابرو را کمی های لایت نمایید.

استفاده از سایه ای تیره در گوشه خارجی پلک بالا و پایین، چشم ها را گردتر نشان می دهد.

از سایه های خیلی سنگین اجتناب کنید، چرا که چشم ها را بسته جلوه خواهند داد.سایه های روشن و کمی براق، بسیار مناسب و زیبا خواهند بود.

ریمل

ریمل های حجم دهنده مشکی و قهوه ای، علاوه بر طبیعی بودن، باعث بازتر نشان دادن چشم ها و برجسته ساختن نگاه زیبای شما خواهند شد.

مژه های مصنوعی، آرایشی دراماتیک را ایجاد خواهند کرد.در صورتیکه تمایلی به استفاده از این مژه ها ندارید، می توانید با فر مژه، مژه ها را به زیبایی حالت دهید.

در مورد ابروهای گرد، آنچه بهتر است انجام دهید این است که با کمی سایه ابرو، گوشه ابروها را زاویه دار کرده و حالت زیباتری به ابروها ببخشید تا تکمیل کننده جذابیت چشم های شما باشند.

زیبا باشید.