مه شو:با افزایش سن و کاهش خاصیت کشسانی پوست ، تولید کمتر کلاژن ، الاستین ، چربی ودریافت جریان خون کمتر،پوست شفافیت و جوانی خود را از دست داده ودچار افت می شود.

این بدان معناست که پوست رفته رفته خشک و شده و طراوت خود را از دست می دهد.متاسفانه گاهی آرایش زیاد هم جوابگو نبوده و حتی ممکن است صورت را خسته و مسن تر نشان دهد.

mosen-yasgroup-ir اما نگران نباشید.مراقبت کافی و به موقع از پوست، این مسیر را بسیار طولانی تر کرده و علیرغم افزایش سن، می توانید پوستی جوان تر و درخشان تر از سن خود داشته باشید.

برای حفظ درخشش پوست های کدر ، بهتر است از مواد آرایشی مینرال و آنهایی که نور را منعکس می کنند ،استفاده کنید.در این مقاله، چند توصیه را برای آرایش بهتر پوست های مسن پیشنهاد خواهیم کرد:

رژگونه

با افزایش سن، پوست صورت گاهی رنگ پریده و کدر به نظر می رسد و استفاده صحیح از رژگونه، می تواند با تاکید بر برجستگی گونه، آن را زیباترنشان دهد.

خانم هایی که پوستی خشک دارند، بهتر است به جای استفاده از پنکک خشک، از نوع چرب آن استفاده کنند.

فراموش نکنید که در سنین بالاتر، آرایشی ملایم و کاملا طبیعی داشته باشید.

مرطوب کننده

به دنبال آن دسته از کرم های مرطوب کننده باشید که خاص پوست صورت فرموله شده و حاوی SPF مناسب باشند.به این ترتیب، علاوه بر اینکه پوست شما هیدراته و مرطوب باقی می ماند، در برابر اشعه مضر آفتاب هم کاملا محافظت خواهد شد.

بعد از دوش گرفتن صبح و زیر آرایش از این کرم استفاده کنید.

این کرم حتی می تواند گزینه ای مناسب برای دور چشم هم باشد اما چنانچه نگران خطوط دور چشم و حلقه های سیاه دور چشم هستید،پیشنهاد می کنیم با مشورت پزشک متخصص پوست، از یک کرم دور چشم مناسب با نوع پوست و سن خود استفاده نمایید.

کرم قبل از خواب

کرم شب برای درمان خشکی پوست ، کاهش خطوط ریز، حتی درمان هر گونه تغییر رنگ و لکه های قهوه ای، و بازگرداندن رنگ طبیعی و روشنی پوست شما بسیار موثراست.

به خاطر داشته باشید که این کرم را حتما بعد ازپاک کردن پوست و شستن صورت استفاده کنید.

رژ لب با انتخاب رژ لب و بالم لب، بخصوص آنهایی که حاوی جوجوبا و آواکادو هستند، می توانید زیبایی و حجم لب ها را حفظ کنید.ترجیحا از محصولاتی استفاده کنید که دارای SPF مناسبی باشند تا به این طریق، از لب ها هم همانند پوست در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت کرده باشید.

روشن کردن حلقه های سیاه دور چشم

برای کمرنگ کردن حلقه های سیاه دور چشم و دیگر عیوب دور چشم می توانید از یک کرم دور چشم با پوشانندگی مناسب و کانسیلری با پایه زرد استفاده کنید.کانسیلر ، لکه های قهوه ای را هم به خوبی پوشش خواهد داد.

فروشگاه مه شو، در انتخاب محصولاتی کاملا مناسب با سن و پوست افراد،راهنمای بسیار عالی خواهد بود.