خط چشم غلیظ زیر چشم ها خط چشمی غلیظ روی پلک پایینی ، خصوصا با رنگ تیره ، چشم های شما را کوچکتر از آنچه هست نشان می دهد. علاوه بر این ، احتمال ریختن آرایش زیر چشم ها و ایجاد لکه و نامرتب شدن آرایش نیز وجود دارد. اگر قصد برجسته تر کردن پلک پایین خود را دارید ، از یک مداد روشن استفاده کنید و یا حتی برای نگاهی جذاب تر ، سایه ی قهوه ای و یا خاکستری مایل به قهوه ای بسیار زیبا خواهد بود.

خط چشم غیر یکنواخت پاک کردن خط چشم با پاک کننده های آرایشی ، آن هم برای هزاران بار و قبل از آنکه به خط چشم درست و دلخواه خود دست پیدا کنید، خیلی نا امید کننده است . برای آنکه خط چشم خود را صاف و یکنواخت نگه دارید ، از کشیدن گوشه های بیرونی چشم به صورت پیوسته خودداری نمایید. این کار موجب زیگزاگ شدن چشم ها شده و نتیجه ی آن قطعا خط چشم صافی نخواهد بود . برای این کار چانه خود را بالا بگیرید و پایین را نگاه کنید ، به طوری که پلک های شما نیمه باز باشد ولی هنوز بتوانید آنها را در آینه ببینید. اگر از ژل خط چشم استفاده می کنید ، برای نگاهی صاف تر ، به آن شیب دهید. همچنین می توانید از یک مداد روشن برای کشیدن خطی که شما را راهنمایی می کند استفاده نمایید.

فقط استفاده از رنگ مشکی و قهوه ای کمی رنگ سفید و یا روشن به تنهایی روی پلک پایینی ، برای نگاهی تازه و جذاب ، جادو می کند. به آرامی این نوع از خط چشم را روی پلک پایینی از میان مژه ها و در لبه ی آن بکشید.

تفاوت میان مداد ، ژل و مایع خط چشم مداد بهترین راه برای زمانی است که عجله دارید . مداد برای خط چشم کشیدن بسیار سریع بوده و پخش نمی شود. ژل به شما نگاهی جذاب تر می بخشد و خاصیت ضد آب دارد. همچنین با این مورد می توانید ضخامت خط چشم را راحتتر کنترل کنید. خط چشم های مایع از نوعی حرفه ای تر هستند. طراحی خط چشم مایع دقیق تر است ، اما باید دستانی بدون لرزش داشته باشید. اگر مبتدی هستید از ژل استفاده کنید . خط چشم مایع محصولی قوی است که می توانید به وسیله ی آن خطی با تاکید زیاد بکشید.

لکه های دور خط اصلی چشم خط چشم خود را اینطور شروع کنید : با یک مداد با نوک نازک خط چشم را بکشید ، سپس از سایه یکسان سازی روی خط قبلی استفاده کنید . برای تثبیت کردن سایه ، براش خود را کمی مرطوب نمایید. خط چشم