هنگام خرید هر نوع محصول بهداشتی و آرایشی، لازم است بر چسب روی آن را با دقت بخوانید خواندن برچسب محصولات بهداشتی علاوه بر این که به شما کمک خواهد کرد تا از محتویات آن آگاه شوید و برحسب نوع پوست و نیازتان آن را خریداری نمایید. موحب خواهد شد بین دو محصول آرایشی مشابه با قیمت های متفاوت، نوع ارزان تر را انتخاب کنید. ASCORBYL PALMITATE : شکلی از ویتامین C، که تصور می شود در کاهش چروک های پوست، با کمک تحریک ساخت کلاژن موثر است. CERAMIDES : شکل مصنوعی از لیپیدها که به طور طبیعی نیز در پوست وجود دارند. از این ماده به عنوان مرطوب کننده و پاک کننده استفاده میشود. DAE : یک آنتی اکسیدان ترکیبی که تقویت کننده ی ناقل های عصبی در پوست است و به کشیدگی و صاف شدن پوست کمک می کند. EMOLLIENT : این ماده آب را در خود نگه می دارد و حافظ رطوبت پوست است.

EXFOLIANT : به معنای پوست انداختن و جدا شدن سلول های مرده ای است که مانع رسیدن رطوبت به لایه ی داخلی پوست می شوند.

GLYCERIN : این ماده همانند اسفنجی که رطوبت را از محیط جذب می کند، عمل می نماید. HUMECTANT : این ماده جاذب آب از هوا به درون پوست است.

HYDROCORTISONE : (هیدروکورتیزون) تسکین بخش قرمزی و آکنه در پوست است. علاوه بر این یک ضد عفنونی کننده ی قوی است.

Isopropyl Alcohol : (الکل ایزوپروپیل) برای حل کردن مواد رنگی و سایر مواد موجود در لوسیون ها به کار می رود.

(PABA) Para aminobenzoie Acid : (اسید پاراآمینوبنزونیک) از این ماده در لوسیون های تانینگ، ضد آفتاب ها و کرم پودر ها استفاده می شود. Petroleum Jelly : (ژل پترولیوم) این ماده با ایجاد لایه ای محافظ بر روی پوست، رطوبت موجود در آن را حفظ می کند از این ماده در کلدکرم ها و سایر محصولات آرایشی استفاده می شود. Polysorbate : مانع جدا شد ن آب و روغن موجود در لوسیون ها، دئودورانت ها و محصولات بهداشت پوست می شود.

Propylene Glycol : به مرطوب ماندن پوست کمک می کند. Sorbitol (سوربیتول) : پوست را نرم می کند و مانع از دست رفتن رطوبت پوست می گردد. Steric Acid : (اسید استیریک) نوعی اسید چرب است که در ترکیب با گلیسیرین به صورت محافظ رطوبت پوست عمل می کند.

روغن آفتابگردان رطوبت را در پوست نگه می دارد. Triethanolamine Stearcate عامل امولسیون کننده ی آب و روغن درکرم های پاک کننده است. به گردن خود احترام بگذارید ! زیرا در امتداد چهره ی شما شما قرار دارد و اولین علایم پیری در این اندام آشکار خواهد شد.