چندین کیلوگرم لاغرتر به نظر برسید

آیا می دانید چگونه می توانید 5 تا 10 کیلوگرم لاغرتر به نظر برسید. آن هم تنها در ده تا بیست دقیقه ؟ می دانید مانکن ها چه می کنند ؟ من بارها این ترفندها را برای ایشان به کار برده ام. نوسان وزن برای همه در زندگی وجود خواهد داشت. من در تلویزیون به عنوان چهره پرداز کار کرده ام و کار اصلی من اصلاح ظاهر به شکلی بود که چندین کیلوگرم کمتر به نظر رسد. اکنون نیز بهترین رازهای این هنر را با شما در میان خواهم گذارد. من می دانم که بسیاری از خانم ها دعوت به مهمانی را تنها به این دلیل رد می کنند که نمی خواهند کسی بفهمد چاق شده اند. این روش درستی برای زندگی نیست و شما نمی توانید آن را برای همیشه دنبال کنید.

احتمالا همه ی شما از نکات زیر بهره خواهید برد زیرا چه چاق باشید یا خیر، در همه حال مایلید در بهترین شکل به نظر برسید.

پودرهای بزنزه کننده

دوست دارید چهره تان با آرایش لاغرتر به نظر برسد ؟ سری به دراک استور بزنید و پودر بزنزه کننده ای خریداری کنید که چندان گران قیمت نباشد. با مالیدن این پودر دردو طرف و پایین بینی چهره ی خودرا لاغرتر کنید. برای نمایان ترکردن گونه ها مقداری از این بودر را زیر منطقه ی استخوان گونه بمالید. برای پنهان کردن غبغب، پودر بزنزه کننده را زیر خط فک بمالید.

اگر نتوانستید پودر برنزه کننده خریداری کنید از کرم پودری که دو درجه تیره تر از کرم پودر اصلی شما است استفاده کنید.

سایر روش های آرایشی

چانه، پیشانی ها، بینی و استخوان ابرو را روشن تر کنید. مقداری پودر روشن به روی نوک چانه بمالید تا درازای آن را اصلاح کند. از همین پودر برای روی بینی استفاده کنید تا توجه را بیش از کناره های بینی به روی نوک بینی متمرکز کند. توجه را از کناره ی خارجی چشم ها بگیرید و آنها را به کمک پودر بالا بکشید و درشت تر جلوه دهید.