رژلب مناسب چه تاثیری در چهره دارد؟

رنگ مناسب در رژلب نه تنها باعث جلوه بیشتر رنگ پوست می شود، بلکه برجستگی لب ها را به خاطر دلایل مختلف بیشتر نشان خواهد داد.

به طور عمومی چه رنگ رژلبی برای کدام چهره ها مناسب است؟

قانونی برای انتخاب رژلب چهره وجود ندارد اما رنگ های خاصی هستند که باعث زیبایی رنگ چهره شما خواهند شد. اشتباه ترین کار خرید بدون امتحان کردن است. قطعا با امتحان رنگ رژلب روی دست نمی توانید متوه شوید که برای صورتتان مناسب هست یا نه. بنابر این بهتر است آن را روی صورت خود امتحان کنید و مدتی صبر کنید تا قرار گرفتن آن روی لب ها و صورت را ببینید. بانوان زیادی وجود دارند که رنگ رژلب خود را چندین سال است که تغییر نداده و دچار تکرار شده اند.

بهترین روش رژلب زدن چیست؟

با یک خط لب شروع کنید. این کار باعث می شود، رژلب در جای خود قرار گرفته و دور لب روان نشود. سپس سراغ ابزار رژلب زدن بروید. از ابزاری استفاده کنید که با آن راحت هستید. برخی از قلم مو استفاده کرده و برخی با لیپ استیک ها راحت انجام می دهند. برای پوشش ملایم و کم رنگ از بالا و وسط لب شروع کرده و با سر انگشت به تمام لب پخش کنید. اگر رژلب پررنگ و پوشش بیشتر می خواهید، یک لایه دیگر نیز به آن اضافه کنید.

چرا افراد از تغییر رنگ رژلب هراس دارند؟

بسیاری از بانوان، به دیدن خود در یک ظاهر تکراری عادت کرده و همیشه از یک رنگ استفاده می کنند. اگر از رنگ صورتی استفاده می کنند، هنگام استفاده از رنگ نارنجی، احساس خوبه ندارند و از قضاوت مردم می ترسند و اعتماد به نفس خود را در انتخاب رنگ جدید از دست می دهند.

آیا دلیلی برای تغییر رنگ رژ در روز و شب وجود دارد؟

قانونی برای استفاده از رنگ در زمان و مکان های مختلف وجود ندارد.  اما نکته مهم نوع رژلبی است که استفاده می کنید. برای شب بهتر است از رژلب های براق با ماندگاری بالا استفاده کرده و برای طول روز از رژلب های مات استفاده کنید ولی توجه کنید که پوست لب را آبرسانی کنید تا خشک نشود.

برای جلوگیری از خشک شدن رژلب و پوسته پوسته شدن لب چه کنیم؟

می توانید از کره شیا (شی باتر) که با مقداری گلیسیرین مخلوط کرده اید برای رطوبت رسانی به لب ها استفاده کنید. پس از آن می توانید از یک برق لب استفاده کنید تا از روان شدن آنها جلوگیری کرده و ظاهری زیبا ایجاد کنید.