آیا برای سال جدید تصمیم به تهیه لباس به رنگ سال هستید؟ پس برقراری هارمونی لباس به رنگ مرجانی با رنگ آرایش ضروری است. مزیتی که این رنگ دارد، زیبایی روی هر رنگ پوست و مویی است. و ایجاد هماهنگی آرایش با این رنگ، زیبایی خاصی به شما خواهد بخشید.

اگر طرفدار مد و عاشق میکاپ هستید، پس ترفندهای زیر برای شما جذاب بوده و استفاده از آنها به زیبایی و خیر کنندگی شما اضافه خواهد کرد.

1-پوشش پایه

رنگ مرجانی یکی از رنگ هایی است که با انواع رنگ های پوست و مو هارمونی دارد. بنابراین نیازی به کرم پودر و کانسیلر های متفاوت از رنگ پوست خود نخواهید داشت و تنها از محصولاتی استفاده کنید که پوست شما را صاف و یکدست کرده و همرنگ پوستتان باشد.

2-رنگ لب ها

رژ لب یکی از قسمت های مهم آرایش است که باید هارمونی بیشتری با رنگ لباس داشته باشد. در انتخاب رژ لب هم می توانید از برق لب های بی رنگ استفاده کنید و هم می توانید برای هماهنگی بیشتر با رنگ لباستان، رژ لب مرجانی براق بزنید تا لب هایتان هم رنگ لباستان شود. همچنین رژلب شما می تواند روشن تر یا تیره تر از لباستان باشد.

  • برای تمیز ماندن رژلب از یک خط لب بی رنگ و یا هم رنگ رژ لب استفاده کنید تا رژ براق شما روی پوست اطراف لب روان نشود.

3-چشمان رویایی

6pic2

لباس به رنگ مرجانی با چشمانی رویایی و تیره زیبا خواهد شد. سایه دودی با رنگ های متالیک چشانی جذاب به شما هدیه خواهد داد. ترفند های زیر برای داشتن آرایش چشمی زیبا کمک کننده است.

  • برای استفاده از سایه های روشن از زیرساز سایه استفاده کنید زیرا باعث بهتر نشان داده شدن سایه های روشن روی چشم خواهد شد.
  • با استفاده از یک مداد مشکی یا قهوه ای تیره لبه داخلی چشم را پررنگ کرده و همچنین بن مژه را نیز خطی مشکی بکشید.
  • با استفاده از یک براش کوچک شروع به پخش کردن خط چشم کرده و آن را محو کنید به طوری که در قسمت پایینی پلک پررنگ د هرچه به سمت ابرو می روید محو و دودی تر شود.
  • سایه های قوه ای خاکستری مات و براق را با هم میکس کنید. هر دو رنگ را با استفاده از انگشت پشت چشم به آرامی محو کنید. در این مرحله از براش استفاده نکنید چون ظاهر نامرتب به آن خواهد داد.
  • در گوشه های خارجی چشم از سایه خاکستری تیره تر استفاده کنید و گوشه داخلی چشم را سایه نقره ای روشن یا هایلایتر بزنید.
  • دوباره با استفاده از مداد مشکی بن مژه ها را خط چشمی پررنگ بکشید.  
  • برای جذابیت بیشتر از مژه مصنوعی نیمه استفاده کرده و آن را در گوشه داخلی چشم ها بچسبانید تا نگاهی جذاب داشته باشید.

4-از هایلایتر استفاده کنید

هنگام میکاپ سعی کنید از ترفند های برجسته سازی و پنهان کردن عیوب نیز استفاده بفرمایید. برای این کار نیاز به کانتور کرمی، پودر برنز، هایلایتر و یک براش مناسب دارید.

  • ابتدا با استفاده از کانسیلر روشن تر از رنگ پوست خود، مرکز صورتتان را برجسته تر کنید. با زدن ضربه های ملایم کانسیلر کرمی را روی میانه چانه، بین ابرو و میانه پیشانی، تیغه بینی و زیر چشم ها پخش کنید.
  • برای ایجاد عمق در صورت از کانتور استفاده کنید. از پودر برنزه برای عمق دادن به خط گونه استفاده کنید و امتداد زیری استخوان گونه را تیره کنید.
  • بهتر است رژ گونه ای انتخاب کنید که به رنگ پوستتان نزدیک بوده و روی برجستگی گونه بزنید و آن را محو کنید تا سایه ای از آن باقی بماند.
  • در مرحله آخر از هایلایتری براق برای برجسته کردن گونه ها استفاده کرده و پودر فیکس برای تثبیت آرایش خود استفاده کنید. همچنین می توانید از اسپری تثبیت کننده آرایش که در پست های قبل آموزش داده شد، استفاده کنید.