یکی از مهم ترین معیار های زیباییف ابروهایی پرپشت و خوش حالت است و همه ما خواهان آن هستیم. مژه ها و ابروهایی پرپشت، خواسته همه ماست. در این مطلب یک سرم تقویت ابرو و مژه در خانه خواهیم ساخت که یکی از ترفند های سلبریتی های هالیوود است.

سرم افزایش دهنده رشد ابرو

در این مطلب طرز تهیه سرم تقویت و رشد ابرویی را داریم که بدون هیچ گونه عوارض جانبی باعث تقویت و زیباتر شدن ابروها خواهد شد. سریع و راحت سساخته شده و بسیار ارزان است.

همه ما با ابروهای پرپشت و مژه های بلند به دنیا نیامده ایم و از انواع مصنوعی آن ها استفاده می کنیم. اما می دانیم که موادی که برای کشیدن ابرو ها استفاده می کنیم و مژه مصنوعی ها به ابرو و مژه های خودمان آسیب خواهد زد. برای زیباتر شدن مژه ها و ابروهایتان می توانید از این سرم های طبیعی خانگی استفاده کنید. چند هفته تا چند ماه از آنها استفاده کنید و آماده تعریفات و تعجب دوستانتان از پرپشت شدن مژه و ابروهایتان باشید.

دستور شماره یک

روغن کرچک، روغن نارگیل، روغن بادام شیرین، آلوئه ورا و ویتامین E را به مقدار مساوی مخلوط کرده و در ظرف ریمل بریزید و در یخچال نگه دارید. با استفاده از برس ریمل هر شب به مژه ها و ابروهای تمیز بزنید. تا صبح صبر کرده و سپس شستشو دهید. پس از چند هفته تاثیرات شگفت انگیز آن را در رشد ابرو و مژه ها مشاهده خواهید کرد.

دستور شماره دو

راز زیبایی مژه ها و ابرو ها که از هندوستان برخواسته، ترکیب روغن کرچک و روغن آرگان و ویتامین E است. ترکیب این روغن ها باعث تغذیه پیاز مو شده و آنها را تقویت کرده و باعث رشد مجدد مو خواهد شد. از این ترکیب برای مژه، ابرو و حتی موهای سر می توان استفاده کرد. چند هفته تا چند ماه مدت زیادی برای داشتن ابرو ها و مژه های پرپشت نیست.

دستور شماره سه

مخلوط روغن کرچک و روغن رز ماری نیز یکی دیگر از معجزات روغن های طبیعی است. پنج قطره روغن رزماری را با یک قاشق روغن کرچک مخلوط کرده و در ظرفی بریزید. آن را در یخچال نگه داشته و یک با صبح و یک بار شب آن را به ابروها و مژه هایتان بزنید. پس از یک ماه از ابروها و مژه های پرپشت و زیایتان لذت ببرید.