افراد به استایل همیشگی خود عادت می کنند. اما شاید بهتر باشد تغییراتی در آن ایجاد کرده و روش های جدیدی یاد بگیریم. قطعا خانم ها علاقه دارند چیزی فراتر از آرایش معمولی روزانه خود را در شروع سال جدید امتحان کنند. اگر خواستار آرایشی حرفه ای تر و متفاوت تر هستید، بهتر است برخی آموزش ها را دنبال کنید. در این مطلب چند تکنیک حرفه ای آموزش داده خواهد شد.

چند توصیه برای تقویت تکنیک های آرایش

فیلم ببینید

تماشای فیلم هایی که در آن میکاپ آرتیست های حرفه ای به آرایش مشغولند، باعث می شود تکنیک های زیادی را جمع آوری کرده و در آرایش کردن خود به کار ببرید.

کارشناسی ابزار های آرایشی

ممکن است انواع براش های آرایشی را داشته باشید، اما طرز استفاده از آنها را ندانید. یادگیری کاربرد هر براش می تواند در پیشرفت تکنیک های آرایشی بسیار موثر باشد. به علاوه ابزارهای دیگری به جز براش ها وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید. برای مثال اسفنج هایی که برای کرم پودر زدن استفاده می شود، کار را بسیار آسان تر از انجام آن با انگشتان دست کرده است. طرز استفاده از هر کدام از ابزار های آرایشی خود را یاد بگیرید تا تکنیک های جدیدی به معلومات شما اضافه شود.

زیرسازی

بسیاری از افراد در استفاده از کرم پودر ها و پنکیک ها اشتباهاتی انجام می دهندکه باعث عدم طبیعی شدن میکاپ و آسیب به پوست خواهد شد. برای مثال بهتر است قبل از زدن کرم پودر و پنکیک، سایه چشم و رژ گونه حتما از مرطوب کننده مناسب پوست خود استفاده کنید. همچنین رطوبت رسانی لب ها قبل از رژلب و برق لب الزامی است. این کار از آسیب به پوست جلوگیری کرده و باعث می شود آرایش شما مدت زمان بیشتری روی صورت باقی بماند.

تمرین روی دیگران

همه افراد شانس داشتن دوستی صبور ندارند. اما اگر خوش شانس هستید، می توانید از او استفاده کرده و مهارت های خود را روی او پیاده کرده و تمرین کنید. آرایش کردن دیگران به نظر آسان تر از آرایش کرد خودتان می رسد. نیازی به نگاه کردن در آینه نداشته و مخاطب رو به روی شما قرار دارد. سپس مهارت ها را روی صورت خود اجرا کنید.

تمرین تکنیک های آرایشی باعث می شود میکاپی مرتب تر و صحیح انجام دهید. و همچنین به شما فرصت می دهد خلاقیت به خرج داده و روش ها و مدل های جدیدی را امتحان کنید.