1-پرایمر

راز تثبیت آرایش در یک کلمه خلاصه شده است و آن پرایمر است. چربی و رطوبت اضافی پوست را جذب کرده و باعث می شود پوست حالت تازگی خود را در طول روز حفظ کند. پرایمر را پس ازکم مرطوب کننده و قبل از آرایش روی پوست استفاده کرده تا پوست مات و ابریشمی داشته باشید. می توانید پرایمر را فقط در منطقه T (تی زون)، که چربی بیشتری دارد استفاده کنید اما برخی حالت مات پوست را در تمام صورت می پسندند.

2-پوشش سبک

تابستان زمان مناسبی برای استفاده از کرم پودر های با پوشش بالا (فول کاور) نیست. بنابراین در روزهای گرم سعی کنید از کرم پودر های سبک استفاده کنید. می توانید از ضدآفتاب های رنگی استفاده کنید که هر دو هدف را در یک محصول داشته باشید. برای مثال BBکرم ها با بافتی مخملی که با استفاده از انگشت روی پوست پخش می شود، بافتی سبک روی پوست ایجاد کرده و برای فصول گرم بسیار مناسب است.

3-رنگهای روشن استفاده کنید

اگر علاقه به خط چشم های پهن و گربه ای مشکی دارید بهتر است بدانید فصول گرم برای آن زمان مناسبی نیست. زیرا با گرمای هوا پوست پشت چشم عرق کرده و خطوط سیاه پشت چشم را ذوب کرده و باعث کثیف شدن آرایش خواهد شد. در عوض ا رنگ های طبیعی در پشت چشم استفاده کنید که با مخلوط شدن با رطوبت پوست، حالت محو شدگی ایجاد شده و چهره را نا مرتب نشان ندهد.

4-رژلب براق

دستورالعمل مناسب تابستان، آبرسانی پوست، ابروهای پرپشت و رنگ است. رنگ های زیبای رژلب و مورد علاقه خانم ها در این فصل، مرجانی بنفش و هندوانه ای است. که انواع صورتی هستند که برای هرنوع رنگ پوستی مناسب هستند. همچنین برای جذابیت بیشتر از برق لب نیز روی آنها استفاده کنید. فراموش نکنید خط لب برای عدم روان شدن رژ لب روی پوست الزامی است.