برخی افراد دارای مژه های کم رنگ هستند و برخی نیز مژه های کوتاه و کم پشت دارند. این دسته از افراد به دنبال داشتن مژه های بلند و مشکی و پرپشت هستند و به هر روشی دست می زنند. البته باید بدانید که هیچ نفعی بدون هزینه نیست. بنابراین مژه های مصنوعی و اکستنشن بدون عوارض جانبی نیست. چسبی که برای مژه های مصنوعی و اکستنشن استفاده می شود همیشه زیر سوال بوده است. این چسب به سرعت خشک شده و مدت طولانی تاثیر خود را باقی می گذارد بنابراین از مواد شیمیایی بسیار قوی تشکیل شده که ممکن است باعث تحریک در پوست های حساس شود.

با این حال باز هم برخی افراد مشتاق داشتن اکستنشن مژه هستند. به همین دلیل بهتر است به چند توصیه توجه کنید. اول از همه برای انتخاب کسی که مژه برای شما اکستنشن می کند حساسیت به خرج داده و از افراد حرفه ای کمک بگیرید. تمیز بودن محل انجام گرفتن اکستنشن بسیار مهم است تا چشم دچار تحریک و التهاب نشود.

از راه های طبیعی برای بلند و پرپشت شدن مژه ها استفاده کنید

  • روغن نارگیل. با استفاده از یک برس ریمل کاملا تمیز آن را روی مژه ها بزنید. از این ساده تر وجود ندارد.
  • روغن کرچک، روغن زیتون یا آلوئه ورا. یکی از اینها را قبل از خواب امتحان کنید. تمام شب را روی مژه ها مانده و صبح شستشو دهید. پساز 2تا 3 ماه تاثیرات شگفت انگیز آن را خواهید دید.
  • ماساژ پشت چشم. این کار باعث تقویت گردش خون می شود. همچنین می توانید یک قطره روغن نیز استفاده کنید (روغن زیتون و نارگیل می تواند مفید باشد. از روغن های بودار پرهیز کنید) پشت پلک و خط مژه را به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید.

توجه کنید در انجام این نکات، پاکیزگی یک امر مهم است. بنابراین قبل از هرعملی در مورد چشم ها، دست ها را شستشو دهید.