مژه ها2

پس از رژ لب، ریمل مهمترین وسیله آرایشی شماست. به کار بردن ریمل باعث درشتی چشمها و جلوه ‌دار شدن مژه‌ هایتان می‌شود. به جز تنوع رنگ، ریملها انواع مختلفی دارند، ضخیم کننده، بلند کننده، حجم دهنده، پررنگ‌ کننده، ضد آب و معمولی. روش ریمل زدن برای جلا دادن نگاه شما اهمیت بسزایی دارد. باید توجه داشته باشید ریمل شما تمام سطح مژه، از ریشه تا نوک آن را بپوشاند.

زمانی که می‌ خواهید بیش از یک بار ریمل بزنید، شانه زدن مژه ‌ها بین ریمل زدن‌ ها باعث می‌شود مژه‌های شما به هم نچسبند. اگر ریمل شما نو است و میزان ریمل روی میله آن زیاد است، اضافه آن را با دستمال پاک کنید. اگر می‌خواهید ماده ریمل بیشتر روی برس آن بنشیند، برس را داخل ظرف بچرخانید. هیچوقت آن را در ظرف ریمل بالا و پایین نکنید، چون باعث می‌شود ریمل داخل ظرف زودتر از معمول خشک گردد.

برای مژه‌های بالا، قبل از کشیدن برس ریمل روی مژه ها، میله ریمل را روی پایه مژه‌ هایتان بمالید تا به اندازه کافی رنگ روی مژه هایتان بنشیند. سپس این رنگ را با استفاده از برس ریمل، از پایین تا بالای مژه به خوبی بکشید. اگر این کار را با دقت انجام دهید، مژه‌هایی زیبا با نوک‌های جدا از هم خواهید داشت. هنگام ریمل زدن به مژه‌های پایین، میله ریمل را به صورت عمودی نگهداشته و آن را به چپ و راست حرکت دهید. مراقب باشید زیر چشمانتان را لک نکنید.