make-up

قبل از هر چیز از یک کرم مرطوب کننده بر روی پوست و لب ها استفاده کنید. سپس از کرم پودر یا کانسیلر برای لک های روی پوست، حلقه های سیاه زیر چشم وهر ناهماهنگی که روی پوست می بینید استفاده کنید وسپس آنرا محو نمایید تا پوست از لحاظ ظاهر؛ لک ،جوش یا ..نداشته باشد .

سپس از کرم پودر مقداری روی پوست زیر چشم و دور بینی بگذارید و آنرا پخش کنید تا پوست کاملا ظاهر یکنواختی پیدا کند.

از پودر صورت برای گرفتن براقی و روغنی بودن و بخشیدن ظاهری سلامت و سرزنده به پوست استفاده می کنیم. برای این کار از یک فرچه بزرگ استفاده می کنیم و آنرا کمی در پودر می زنیم و سپس روی تمام صورت پخش می کنیم.

سپس با یک دستمال کوچک، پودر اضافی زیر چشمها را می گیریم تا از به هم ریختن آرایش چشم ها جلو گیری نماییم.

می توانیم از یک سایه به رنگ بادمجانی برای پشت چشم به طوری که از مژه ها به سمت ابرو آن را محوتر کنیم، استفاده نماییم. از یک فرجه بزرگ کمک می گیریم تا فقط یک بار آن را در سایه بزنیم و پشت چشم می کشیم تا فقط یک سایه خیلی مات داشته باشیم و با کمی پودر، کناره های سایه رو محو می کنیم.

بعضی از خانم ها معمولا از خط چشم هم استفاده می کنند که معمولا مشکی و یا قهوه ای است، برای روز، زیباتر است که از یک سوم خط مژه به سمت بیرون و نه خیلی ضخیم بکشیم تا آرایش طبیعی تر به نظر برسد.

از فرمژه برای حالت دادن به مژه ها استفاده می کنیم و سپس ریمل را هم به مژه های بالایی و هم مژه های پایینی می زنیم.

ابروها را با یک فرچه گرد مثل برس ریمل شانه می زنیم. سپس با مداد ابرو یا سایه داخل ابروها را پرکرده و به آنها مدل می دهیم و دوباره با همان فرچه کوچک، ابرو را شانه می زنیم تا مداد ابرو ظاهری طبیعی پیدا کند. در آخر هم با کمی ژل ابرو، دوباره ابروها را شانه می زنیم تا مدل ابروها ثابت بماند.

شما می توانید از رژگونه صورتی یا هلویی با یک فرچه بزرگ روی گونه استفاده کنید و سپس با کمی پودر صورت کناره های آن را محوتر کنید تا طبیعی تر به نظر بیاید.

یک رژلب کمرنگ بدون استفاده از خط لب را حتما با قلم مو استفاده کنید تا طبیعی و زیباتر به نظر برسد. در آخر کمی دوباره پودر بزنید تا همه چیز، ظاهری طبیعی داشته باشد و صورت شما هم برق نزند.

شاید زمان هایی دوست داشته باشید که رژلب شما، مشخص تر باشد. پس بعد از این که تمامی مراحل بالا را انجام دادید، لب خود را با خط لب مشخص کنید. سپس با همان خط لب داخل لب ها را هم پر کرده و سپس از رژلب همرنگ با خط لب با قلم مو کمی بر روی لب را رژ بزنید.