کدو حلوایی

این نوع از کدو حاوی ویتامین C است که حدودا یک فنجان آن یک سوم نیاز روزانه شما را تامین می کند. همچنین کدو حلوایی غنی از ویتامین B6 است که به عملکرد سیستم ایمنی و سیستم عصبی کمک می کند. همچنین این گیاه مقدار کمی پروتئین دارد.

میگو

کالری را که از یک سینه مرغ چهار اونسی بدست می آورید می توانید با خوردن 16 میگوی بزرگ تامین کنید. همچنین با مصرف میگو مواد مغذی سالم نظیر پروتئین ، سلنیوم ، ویتامین D و همچنین برخی از اسیدهای چرب امگا3 به بدن شما می رسد. تربچه

فواید غذایی تربچه بسیار زیاد و گوناگون است اما بطور کلی تمام انواع آن حاوی ویتامین C بوده و روند گوارش را تسهیل می کنند.

حلزون

در هر 3 اونس حلزون حدودا 14 گرم پروتئین وجود دارد. همچنین میزان موردنیاز ویتامین B12 برای مبارزه با سرطان و سلنیوم را برای بدن تامین می کند.

گل کلم

این گیاه حاوی ترکیباتی بنام ایزوتیوسیانات است که در مقابل سرطان پروستات محافظت می کند.برای اینکه اثر آن بیشتر شود بهتر است آن را با ادویه ضد سرطان پروستات ترکیب کرده و مصرف کنید.

مارچوبه

مارچوبه کمتر از 200 کالری دارد.در هروعده با توجه به ویتامین K موجود در آن از استخوان ها محافظت می کند.همچنین مارچوبه سرشار از فولات است که در درمان بیماری های قلبی و کاهش خطر ابتلا به چاقی و حتی مبارزه با خماری موثر است. آلو

آلو ممکن است مواد مغذی کمتری نسبت به سایر میوه ها داشته باشد اما در کالری نیز کمترین است. مقدار کمی آنتی اکسیدان ، فیبر و ویتامین های K ، C و A در میوه هایی نظیر هلو ، زردآلو و شلیل یافت می شود که نصف این میزان در آلو یافت می شود. حتی این میوه ها در حرکت روده نیز نقش خواهند داشت.

گوجه فرنگی

گوجه فرنگی منبع خوبی از لیکوپن است که در سلامت پروستات و پستان ها نقش دارد. آن حتی به از بین بردن رادیکال های آزاد که باعث پیری پوست می شوند ، می پردازد. کلم بروکلی

کلم بروکلی جزء سبزیجاتی است که با سرطان مبارزه می کند. با مصرف کلم بروکلی بدن شما منگنز ، پتاسیم ، فسفر منیزیم و آهن موردنیاز را دریافت می کند. علاوه براین کلم بروکلی سرشار از ویتامین های C ،A و K است.

ماهی سفید

ماهی سفید یکی از پروتئین های کم کالری در میان مواد غذایی است.علاوه بر این شما با مصرف این پروتئین سلنیوم و ویتامین B12 موردنیاز را دریافت می کنید. همچنین ماهی سفید سرشار از اسیدهای چرب امگا3 است که برای بدن شما مفید می باشد.

توت فرنگی

این میوه حاوی ویتامین C و آنتی اکسیدان است که از شما در برابر ابتلا به سرطان و آلزایمر محافظت می کند. توت فرنگی همچنین جزء میوه های کم کالری است که میزان کمی کالری دارد.