آووکادو یک غذای سالم برای زنان است که باید در حد اعتدلال مصرف شود.این میوه سرشار از ویتامین و چربی های مفید می باشد که افزایش سلامت کلی بدن را بدنبال خواهد داشت.آووکادو را براحتی می توان به سالاد و ساندویچ اضافه کرد و یا حتی آن را همانند کره بر روی نان تست مالید. بنابرا توصیه پزشکان بهتر است آووکادو را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

ویتامین B6 و قدرت مغز

آووکادو حاوی ویتامین B6 است که یک ویتامین مهم و ضروری برای بانوان می باشد. یکی از امن ترین راههای دریافت ویتامین B6 مصرف این میوه است زیرا دوز بالای آن ایجاد مسمومیت می کند. فقدان این ویتامین اغلب منجر به بروز کم خونی می شود. این ویتامین همچنین باعث می شود که مغز عملکرد بهتری داشته باشد.

کلسیم و ویتامین

آووکادو حاوی 2 میلی گرم ویتامین E و 9 میلی گرم ویتامین C و 13 میلی گرم کلسیم است. کلسیم موجود در آووکادو به داشتن استخوان های قوی در زنان کمک خواهد کرد. همچنین مصرف این میوه یک راه آسان برای اضافه کردن طیف گسترده ای از مواد معدنی و ویتامین ها به رژیم غذایی است. منیزیم و بهبود سیستم ایمنی

مصرف آووکادو منیزیم موردنیاز بدن شما را تامین می کند. نصف فنجان آووکادو حاوی 35 میلی گرم منیزیم است.این ماده معدنی سیستم ایمنی بدن بانوان را تقویت می کند.منیزیم همچنین به حفظ سلامت استخوان های شما کمک می کند.

پتاسیم و قدرت عضلانی

این میوه همچنین حاوی پتاسیم است که تقریبا هر آووکادو حدود 507 میلی گرم پتاسیم را در خود جای داده است.پتاسیم کمک می کند تا ماهیچه های شما قوی شده و در سلامت کامل باشند.

کاهش التهاب

آووکادو حاوی چری های اشباع نشده و سالم است که این نوع از چربی ها برای محدود کردن التهاب در بدن بسیار مفید هستند. بعلاوه مصرف این میوه در سلامت قلب شما و کاهش کلسترول خون نقش دارد. مصرف سالاد که حاوی چند برش آووکادو است به جای گوشت قرمز توصیه می شود.

میوه سرشار از فیبر

خوردن آووکادو به اضافه کردن فیبر در رژیم غذایی کمک می کند تا بدن حرکات روده ای منظم داشته باشد. فیبر موجود در آووکادو این توانایی را در بدن برای مصرف قندها ایجاد می کند. بهتر است بدانید که هر آووکادو دارای 7 گرم فیبر است.