صبح خود را با میوه شروع کنید

صبحانه:

آب میوه تازه

ناهار:

آب میوه تازه و سالاد میوه دلخواهتان و یک میوه کامل دیگر و اگر می خواهید نارنگی یخ زده میل کنید.

شام:

معجون خرما یا توت فرنگی (روز شانزدهم)

روز میوه خوری بهترین یار و یاور شما در زیباسازی و مراقبت از بدنتان است. یک بار که این راه را در وزن کم کردن امتحان کنید دیگر هیچ راه دیگری را انتخاب نخواهید کرد.

مصرف پروتئین های سنگین و نان هایی مثل نان تست در اول صیح مثل یک آجر در معده دیر هضم و سخت خواهد بود و به شما احساس خستگی در طول روز رو منتقل میکنه. کافیه که تنها یک هفته صبحانه با میوه های شیرین و آبدار رو تجربه کنید. اونوقته که تغییر سطح انرژی و نشاطتون رو در طول روز کاملا متوجه خواهید شد.

افزایش قدرت سم زدایی بدن

حدود ساعت ۷-۱۱ بدن انسان سنگین ترین مراحل سم زدایی رو انجام میده که خوردن میوه ها به انرژی بیشتر و انجام بهتر سم زدایی کمک میکنه. مصرف مواد غذایی سنگین و دیرهضم مانع انجام درست فرآیند سم زدایی در بدن خواهد شد.

تقویت گوارش با میوه ها

مصرف میوه ها به صورت ناشتا و به عنوان صبحانه با رساندن قند طبیعی به بدن میتونه به سوخت و ساز بهتر بدن کمک کنه و همچنین با فعال شدن آنزیم های مفید٬ فیبر و پروبیونیک به تحریک گوارش کمک میکنه و باعث پاکسازی روده از مواد مانده ی روزهای پیشین میشه.

نیاز مغز به قند میوه

قند میوه تنها نیاز طبیعی بدن برای بیدار شدن است. پس توصیه میشه به جای تدارک دیدن چای یا قهوه برای شروع روز به تهیه یک اسموتی خوشمزه از میوه های شیرین و آبدار بپردازیم. دونستن این نکته خیلی مهمه که مغز برای تمرکز و انجام فعالیت های روزانه به قند طبیعی احتیاج داره و میوه ها این نیاز رو کاملا رفع میکنند.

کاهش وزن با میوه خواری

برای افرادی که خواستار کاهش وزن هستند خوردن میوه به عنوان صبحانه باعث دفع بهتر مواد زائد و زباله از روده ها میشه که در نهایت منجر به کاهش وزن بهتر میشه. همچنین ثابت شده افرادی که صبحانه رو با مواد غذایی سنگین میل میکنن در طول روز هم به مصرف غذای بیشتر و سنگین تر تمایل دارن در صورتی که میوه ها باعث ایجاد حس سبکی و نشاط میشن و باعث میشن در طول روز هم تمایل به مصرف مواد غذایی مناسب تر داشته باشن.