خواص شگفت انگیز خوراکی ها

گلابی :

قند گلابی بهترین قندهاست زیرا به آسانی جذب می شود، گلابی خواص لینت دهنده ای دارد. بیش از 83 درصد گوشت گلابی را آب تشکیل می دهد و دارای املاح معدنی و مخصوصاً منگنز است 8 درصد آن قند است. اشخاصی که مرض قند دارند می توانند آن را بخورند، دانه های ریز گلابی موجب پاک کردن روده می شود پوست آن از گوشتش غنی تر است.

گیلاس :

میوه ای که سموم بدن را از بین می برد، دستگاه هاضمه را مرتب کرده و اعصاب را تسکین می دهد.

گریپ فروت :

دارای خواص شفا بخشی است. برای دستگاه بدن ما قند و چند ماده حیاتی می آورد، اشتها را تقویت کرده و عمل هضم را آسان می سازد و موجب جریان سریع عصیر معدی و ترشح کیسه صفرا می شود، خوردن آن صبح ناشتا ادرار را زیاد می کند و سموم بدن را از بدن خارج کرده و خون را تصفیه می نماید و کبد را پاک می کند.

لیموترش :

میوه ای است سرشار از ویتامین و دوست سلامت بخش پیر و جوان. لیمو قند مخصوصی دارد که دارای گلوکز، فروکتوز و ساکارز می باشد. املاح معدنی آن عبارتند از : کلسیم، آهن، سیلیس، فسفر، منگنز، مس، بعلاوه دارای سقز، موسلاژ و آلبومین هم می باشد. دارای ویتامین های و و ویتامین A , C, P نیز است.

هلو :

برای تسکین تحریکات عصبی ، دمکرده شکوفه درخت هلو را به کار ببرید. جهت خانم هایی که به سلامت و ظرافت پوست خود علاقه دارند توصیه می شود. آب هلو قبض کننده است و وقتی آن را به پوست صورت و یا بدن خود بمالیم، سوراخ های پوست را جمع می کند، ویتامین ها و مواد معدنی هلو، پوست را غذا می دهد و رنگ روشن و درخشانی به آن می بخشد.