کلودیا شیفر

زمانی که این مانکن با قدی به اندازه ی 5 فوت و 11 اینچ به آمریکا آمد 63 کیلوگرم وزن داشت. گرچه این وزن برای مانکن های آلمانی مناسب بود اما در این جا لازم بود که 6 کیلوگرم از وزنش بکاهد. در این جا برنامه ای را که او برای کاهش این اضافه وزن اجرا کرده است می بینید.

صبحانه : آب میوه، انگور با ماست

ناهار : سوپ، نان و آب میوه

شام : غذای چینی یا فرانسوی

کلودیا اذعان می کند که روزهای سختی در نبرد با تمایل به شیرینی داشته است.

دیزی فونتس

این مانکن و مجری قدیمی تلویزیون از یک روش سریع برای کاهش وزن استفاده می کند. نوشیدن یک لیتر دم کرده ی بابونه و یک لیتر آب در روز به همراه ترکیبی از مواد سوزاننده‌ی چربی.

سیندی کرافورد

سیندی با استفاده از شیر به عنوان مرطوب کننده به جمع مانکن های فرانسه پیوست. او برای نوشیدنی از شیر و آب به میزان مساوی استفاده می کند و به خوبی می داند باید با شیر چهره اش را در تمام روز شاداب نگه دارد.

پاملااندرسون

راستی چگونه این هنر پیشه ی قدیمی «بی واچ» توانسته است پس از دوبار بارداری هم چنان اندام خود را زیبا نگه دارد ؟ او راز خود را استفاده از کره ی شی می داند. او از این روغن برای تمام به خصوص روی شکم استفاده می کند.

لیزاگیبونز این مجری تلویزیونی به داشتن موهای زیبا معروف است. وی برای نرم کننده ی مو از ترکیب 4/1 پیمانه ماست با یک تخم مرغ استفاده می کند. لیزا این مخلوط را روی موهای نم می زند و آنها را با حوله ای می پوشاند و اجازه می دهد. حداقل نیم ساعت بگذرد و سپس موها را آبکشی و شامپو می کند.

مگ رایان

هنگامی که مگ باید فیلمی را شروع کند به خیابان ها می رود. او برای تناسب اندام از دویدن و پیاده روی، سه بار در هفته و هم چنین یوگا استفاده می کند. جنیفر لوپز

زمانی که جنیفر در فیلم «دختر پرنده» ظاهر شد وزن بیشتری داشت راز دست یابی به چنین اندام فوق العاده ای کنار گذاشتن غذاهای سرخ کرده مادر و استفاده از ترفندهای لاغری است. او برای صبحانه از حبوبات کامل پخته شده یا نان تست با قهوه استفاده می کند. ناهار یک میلک شیک و یک سالاد بزرگ با مرغ، ماهی یا گوشت برای شام.