نقص قانون پیری سوفیا لورن نمونه ی کامل انضباط است. سال هاست می شنویم که می گوید عاشق ماکارونی است اما اگر جستجو کنید در می یابید که هیچ گاه ماکارونی نمی خورد. سوفیا به ندرت گوشت می خورد و فراوان آب می نوشد. شما هیچ وقت او را در حال خوردن چیپس، کشیدن سیگار یا نوشیدن نوشابه های الکی نمی بینید.

پنیر، میوه و سبزیجات غذای وی را تشکیل می دهند.

چگونه دیاناراس توانسته است اندام خود را حفظ کند ؟ او می گوید : من خود همه ی کارهای خانه را انجام می دهم. نظافت و کار منزل بهترین کاهش دهنده ی استرس است و اندام مرا هم چنان متناسب نگه می دارد.

کمتر فرد بیست و پنج ساله ای است که بتواند در برابر این زن پنجاه و سه ساله خودی نشان بدهد.

یوگا نقش بزرگی در وضعیت فوق العاده راکول ولش در سن پنجاه و هفت سالگی دارد. او هر روز شکل های از تمرینات یوگا را انجام می دهد. او یکی از بزرگ ترین طرفداران مصرف پروتئین (مرغ، گوشت ماهی و برخی مواقع گوشت قرمز) است و میان وعده هایاو تنها کیک برنج و میوه ی تازه است.

آن مارگریت : با اضافه کردن عسل به قهوه اش از خوردن شکر پرهیز می کند. این هنر پیشه ی موتورسیکلت سوار و خواننده از خوردن نوشابه ی گازدار، آبنبات و بادام زمینی خودداری می کند علاوه بر این برای کاهش وزن سریع در حد 10 کیلوگرم به مدت دو هفته از رژیم هنداونه استفاده می کند. او برای صبحانه و ناهار از هندوانه استفاده می کند و آب زیان می نوشد و شام غذای کم چربی می خورد.

میان وعده برای میلکه فیلیپس هنر پیشه ی با سابقه، معنی ندارد. این زن پنجاه و چهار ساله با 5 پا و 7 اینچ قد و 56 کیلوگرم وزن برای حفظ اندامش میوه و سبزیجات تازه می خورد و هر روز از داروهای مکمل ویتامین استفاده می کند.

فی دوناوی می گوید خود را در سن پنجاه و شش سالگی از هر زمان دیگری در عمرش بهتر و سالم تر می داند. او در رژیم غذایی خود به هیچ وجه آرد سفید نمی گنجاند و فقط از مقدار زیادی سالاد. ماهی کبابی، سبزیجات و نان تهیه شده از آرد کامل گندم استفاده می کند.

ملانی گریفیت برای این که بتواند وزن خود را کاهش دهد صبح ها جز میوه چیز دیگری نمی خورد. زمانی که جو آن کالمینز می خواهد وزن خود را به سرعت کاهش دهد تا بتواند لباس های چسبان بپوشد یک روز تمام هیچ چیز نمی خورد. در سایر روزها نیز از خوردن شام خورداری می کند.