زمانی که می خواهید به سرعت لاغر شوید

رژیم های لاغری سخت همیشه بد نیستند و زمانی که واقعاً لازم است در طی یک یا دو روز لاغر شوید می توانید از آنها استفاده کنید. رژیم های غذایی فوری به افراد این توانایی را می دهند که تنها در طی چند روز نتایج خوبی بدست آورند. گرچه در این موارد وزن کاهش یافته بیشتر به دلیل از دست دادن آب است اما مقداری چربی نیز از بین می رود. از فواید دیگر این رژیم های غذایی می توان به استراحت معده در طول این مدت، که احساس خوشایندی به شما می دهد و کاهش برآمدگی های اطراف باسن وران ها اشاره کرد. مانند همیشه می کنم قبل از شروع رژیم غذایی با پزشک مشورت کنید.

رژیم غذایی یک روزه

این رژیم غذایی بسیار مورد توجه است زیرا می تواند تنها در یک روز 1 تا 5/1 کیلوگرم از وزن شما بکاهد. آب میوه ی تازه دارای ارزش غذایی بالایی است و حاوی آنزیم های مهم، مواد معدنی و ویتامین می باشد. با مصرف این مواد سیستم بدنی شما پاک می شود و این احساس به شما دست می دهد که می توانید دنیا را تسخیر کنید !

7 صبح : آب سیب و هویج شامل آب چهار هویج پوست گرفته و دو عدد سیب پوست گرفته. 10 صبح : یک لیوان آب یا یک پیمانه دم کرده ی گیاهی.

12 ظهر : یک لیوان آب گریب فروت و یک لیوان آب یخ 2 بعد از ظهر : یک لیوان آب و یک پیمانه دم کرده ی گیاهی.

4 بعد از ظهر : یک لیوان آب آناناس و یک لیوان آب یخ. 6 بعد از ظهر :دم کرده ی گیاهی و یک لیوان آب.

8 بعد از ظهر : آب آناناس یا گریپ فروت یا یک لیوان آب یخ. 10 بعداز ظهر : یک پیمانه آب داغ با آب یک عدد لیمو یا یک قاشق چای خوری آبلیمو.