سایز سینه های همیشه یکی از موضوعات مهم برای خانم ها می باشد.بسیاز از آنها از حجم وسایز طبیعی خود راضی و بسیاری دیگر از بزرگی آنها ناراحت هستند. خانم های با سینه های بزرگ معمولا از ظاهر خود ناراحت و دچار درد شانه،گردن و کمر می باشند و این مشکلات یکی از دلایلیست که می خواهند سایز خود را کاهش دهند و برای رهایی از این مشکل بعضی ها به جراحی روی می آورند که با عوارض جانبی همراه می باشد . در این مقاله سعی داریم با توصیه و نکاتی کوچک و موثر این مشکل را برای شما تا حدودی حل کنیم

سینهه1

انتخاب سوتین با سایز صحیح سعی کنید همیشه سوتین را با سایز صحیح خریداری کنید . برخی از سوتین های موجود در بازار به عنوان کوچک کننده تا حدودی می توانند سینه ها را کوچک تر از سایز اصلی نشان دهند. انتخاب سوتین با سایز اشتباه علاوه بر اینکه سینه های را بزرگتر نشان می دهد نازیبایی ایجاد می کند.

ورزش مخصوص و موثر در کاهش سایز سینه بافت های چربی یکی از اصلی ترین ترکیب های سینه های بزرگ می باشد.برخی تمرینات ورزشی می تواند به کاهش این چربی ها کمک کند.این راه یک روش طبیعی و ایمن برای کوچک کردن سایز سینه می باشد.تمرینات قفسه سینه که برروی سینه تمرکز دارد می تواند مقدار چربی اضافی سینه راکم کند . این تمرینات نه تنها چربی های اضافی سینه، بلکه چربی های کل بردن را کاهش می دهد.تمریناتی مانند پول آپ و وزنه زدن ، دویدن و دوچرخه سواری می تواند بسیار موثر باشند .در کنا راین تمرینات، رژیم غذایی سالم و همچنین قرص ها که به شما برای رسیدن به سینه های کوچک تر کمک می کند فراموش نکنید.