مه شو: اگر مدتی است که احساس می کنید موهای شما مثل قبل لطیف و با طراوت نیست و هنگام شانه کردن و حالت دادن انعطاف لازم را ندارد، در این مقاله همراه ما باشید.

mahsh63

نوع تغذیه و مواد غذایی که در طول روز مصرف می کنیم، تاثیرات مثبت و منفی چشم گیری بر روی موها خواهند داشت.اگر از حالت موهای خود راضی نیستید ، بهتر است در نوع تغذیه خود تجدید نظر کنید.غذاهایی که سرشار از ویتامین های گروه B هستند، باعث سرزندگی و جلای موهای شما خواهند شد.

در ضمن سعی کنید در مورد چنین موهایی، تا مدتی که به حالت طبیعی خود بازگردند، یکبار درهفته و ترجیحا با شامپویی گیاهی آنها را بشویید.

در قدیم، برای تقویت موها از زرده تخم مرغ همراه با مواد دیگر استفاده می کردند که راه حل خوبی برای احیای موها محسوب می شود.می توانید بعد از شامپو زدن موها فزرده تخم مرغ را به تمام موها بزنید و یا آن را به شامپوی خود اضافه کنید.به این ترتیب، دیگر بوی تخم مرغ بر روی موها باقی نمانده و آبکشی آن هم آسانتر خواهد بود.

یک پیشنهاد دیگر برای تقویت موها این است که نصف ورق ژلاتین ساده را با دو عدد زرده در یک چهارم آب جوش کاملا حل کرده و این مخلوط را روی موها بگذارید.نیم ساعت صبر کنید و بعد موها را بشویید.

مقالات متعددی را در خصوص فواید بی نظیر روغن کرچک در سایت مه شو خوانده اید، اینبار هم به سراغ این روغن جادوییبروید.روغن کرچک و البته روغن نارگیل، موجب تقویت و لطافت موهای شما خواهند شد.می توانید قبل از حمام موها را با این روغن ها چه به صورت گرم و چه معمولی ، ماساژ داده و با کلاه آنها را بپوشانید و بعد از یک ساعت موها را بشویید و یا اینکه هنگام خواب ،موها را چرب کرده و با کلاه بپوشانید و صبح آنها را بشویید.هفته ای یک یا دو بار کافی است تا مجددا موهایی به لطافت و زیبایی گذشته داشته باشید.

زیبا باشید.