موهایی که جهت ( اصطلاحا خواب) متفاوتی دارند: با این موها چه باید کرد؟

اصولا افرادی که مویی با خواب متفاوت دارند میترسند که مورد تمسخر دیگران واقع شوند. آیا شما از این مشکل رنج میبرید؟ این مقاله را تا پایان بخوانید و استرس را کنار بگذارید زیرا سعی کرده ایم راههایی برای رهایی از COWLICK یا همان مو با خواب متفاوت ارائه دهیم.

OWLICKC یک دسته موی غیر قابل کنترل است که به شیوه ای غیر عادی و بی شباهت به موهای دیگر رشد میکند. هرچند که مو با خواب متفاوت در کودکان بامزه بنظر میرسد اما بزرگسالان آن را باعث خجالت میدانند.COWLICK در قسمت هایی نظیر فرق سر، پشت سرو یا در نواحی موقتی و یا در چتری فرد مشاهده میشود که امروزه خیلی معمول است. در اینجا چندین روش را برای رهایی از این نوع موها به شما ارائه میدهیم.

سالهای متمادی افراد مشهور بسیاری برای از بین بردن این نوع از مو تن به جراحی های پلاستیک خطرناک و یا استفاده از وکس داده اند تا در مقابل دوربین زیبا ظاهر شوند. هرچند که این روش درمانی سبب حل مشکل میشود اما عوارض و خطرات آن بسیار زیاد است. حال بیایید به روش هایی بپردازیم که خطری ندارند.

ـ زمانیکه موهایتان را میشویید و دیگر زیر دوش نیستید COWLICK موجود را سشوار کشیده وآن را بحالتی که مدنظرتان است درآورید. اما اگر اجازه بدهید که این نوع از مو با هوا(بدون سشوار) خشک شود حالت دادن بعد از آن دشوار خواهد بود. این روش برای افرادی که دارای COWLICK در چتری هایشان هستند بسیار مفید و موثر است.

ـ زمانیکه در حال سشوار نمودن موهایتان هستید از یک برس گرد و حرارتی با کشش های متعدد استفاده نمایید. این نه تنها باعث از بین رفتن موی ناخواب میشود بلکه باعث حجیم شدن موهایتان نیز میشود.

ـ همچنین آقایان میتوانند از روغن سر و یا ژل جهت چرب نمودن COWLICK استفاده نمایند. ژل را از ریشه های این نوع مو بمالید وسپس آن را به حالتی که دوست دارید داشته باشد درآورید. همچنین حالت دارکردن مو با ژل جاذبه خاصی به آقایان میدهد.

ـ استفاده از اتوی مویک راه ارزان و غیر خطرناک بشمار می آید. همچنین اگر میخواهید از دستگاههای فر کننده برای مجعد کردن موهایتان استفاده کنید نگران نباشید زیرا موهای فر امکان تشخیص موهای ناخواب و یا COWLICK را با دشواری روبرو میسازد.

ـ بانوان برای پنهان نمودن موی ناخواب خود میتوانند یک قسمت از مو را نزدیک به آن جدا کرده و شانه نمایند سپس آن را سنجاق بزنند بگونه ای که COWLICK قابل رؤیت نباشد.

ـ راه دیگر اینکه از ژل و موس برای نرم و صاف نمودن موی ناخواب استفاده کنید. همچنین در این میان مدل موهایتان را نیز تغییر داده اید که باعث زیبایی ظاهر شما و پنهان شدن موی ناخواب شده است.

ـ در رابطه با افرادی که موهای کوتاهی دارند COWLICK های موجود در پس گردن آنها با بلند کردن مو و یا کوتاه نمودن آن با قیچی، قابل رؤیت نخواهد بود. اگر علاقه ای به هیچکدام از این موارد ندارید موهای ناخواب را ژل زده و یا با سشوار خشک کنید.

ـ بزرگترین مشکل در رابطه با افراد کچل ظاهر شدن COWLICK در قسمت فرق سر است و راه حل آن کچل نمودن کامل مو است.

در انتها بهتر است ساده از این مشکل بگذرید و فکر نکنید که داشتن موی ناخواب آخر دنیاست. افراد بسیاری هستند که دارای COWLICK هستند اما مشکلی با آن ندارند.پس سعی کنید در این رابطه سخت گیری نکنید.