مدل لییر یکی از مدل های بسیار زیبا و پرطرفدار برای موهاست.در این مقاله مدل لییر را در مورد موهای بلند توضیح خواهیم داد.

چگونه موهای خود را کوتاه کنیم که بیشترین یا کمترین تاثیر را بر چهره ما داشته باشد؟ وقتی موهای خود را به صورت لِیِر کوتاه می کنیم باید به نکاتی توجه کنیم :

مه شو:موی بلند هرگز از مد نمی افتد . خانم هایی که موی بلندی ندارند همیشه آرزوی آن را دارند و کسانی که موی بلند دارند همیشه این دغدغه را دارند که چگونه و چه مدلی آن را درست کنند تا متفاوت به نظر بیایند. در میان بسیاری از ایده ها برای کوتاه کردن مو ، مدل لِیِر بسیار محبوب است. قبل از اینکه این مدل را برای موی خود انتخاب کنید باید ابتدا بدانید که مناسب ترین مدل را برای موی خود انتخاب کنید.

مدل لِیِر مرسوم برای موهای بلند :

تعداد لایه های مدل را با توجه به مدل صورت خود انتخاب کنید. این لایه ها می توانند اندازه های مختلف داشته باشند و مدل های گوناگون باشند مثلا گرد، صاف و یا زاویه دار باشند. آرایشگر می تواند از تکنیک های مختلف برای جذاب تر کردن مشتری خود اشتفاده می کنید. روش هایی که آرایشگرها می توانند مد نظر قرار دهند عبارتند از :

می توانید مدل Vشکل به لایه ها بدهید. باعث می شود تصویری از بلندی موی شما به خوبی ایجاد شود.

می توانید مدل بیضی شکل به چتری ها بدهید.

لایه ها می توانند در اندازه های مختلف و به صورت تیز کوتاه شوند .

برای موهای پر و فری مانند لایه بالایی می تواند بلند تر باشد و لایه های زیرین کوتاه تر باشند.

می توانید بلندترین لایه را تا زیر گوش بگذارید و موهای جلو تا زیر چشم باشند.

لایه ی نزدیک صورت شما ، زاویه کمی داشته باشد و چتری بلند و کمی داشته باشید.

این مدل برای موهای بلند متفاوت از مدل های سنتی و قدیمی است. افرادی که موهای پر و بلندی دارند می توانند از این مدل لایه لایه ای استفاده کنند. این مدل باعث پیرایش و نظم مو می شود. اگر انتهای موهای شما آسیب دیده است از این مدل می توانید برای از بین بردن قسمت های آسیب دیده استفاده کنید.

بر اساس مدل صورت خود می توانید موهایتان را کوتاه کنید.

افرادی با صورت بیضی شکل باید سعی کنند کوتاه ترین لایه موآنها تا استخوان های گونه و چانه باشد و بقیه موی خود را بلند بگذارند.

کسانی که چهره مستطیلی دارند باید کاری کنند که صورتشان کوچکتر به نظر آید. باید حجم مو در طرف صورت وجود داشته باشد. داشتن چتری بلند نیز به این چهره ها کمک می کند.

اگر به دنبال بهترین مدل مو می گردید مدل لِیِر مناسب ترین مدل است و به اغلب فرم های صورت می آید. برای اینکه موهای بلند خود را زیبا نه دارید مرتب به شرایط موی خود رسیدگی کنید . از آب گرم برای شستشو استفاده کنید و موهای بلند خود را زیبا نگه دارید.