درخشش سایه های طلایی و مسی روی موهایتان در آفتاب تابستان زیبایی خاصی به مو می بخشد و همه ما می خواهیم این زیبای را برای همیشه حفظ کنیم.

اگر رنگ کردن موها با مواد شیمیایی را دوست ندارید ، روش های طبیعی را امتحان کنید. راه های طبیعی زیادی برای روشن تر کردن رنگ موها و ایجاد سایه های طلایی و قرمز روی آن وجود دارد. هر مو با هر رنگی را می توان روشن کرد

نور آفتاب دلیل درخشان و طلایی بودن موها در تابستان است. نور آفتاب به طور طبیعی دارای خاصیت روشن کنندگی روی موهاست، همانطور که پوست را تیره می کند.در یک روز آفتابی موهای خود را زیر نور باز کنید تا معجزه آن را بر روی موهایتان ببینید. فقط استفاده از ضد آفتاب را فراموش نکنید. علاوه بر نور آفتاب ، نمک و کلر موجود در آب دریا و استخر می توانند در تغییر رنگ مو موثر باشند.

موهای خود را با سرکه بشویید. این ایده ی تقریبا جدید که می گوید موهای خود را با شامپوهای شیمیایی نشویید به مردم این فرصت را داده تا قدرت سرکه را در روشن کردن رنگ موها کشف کنند . در حمام موهای خود را با سرکه سیب بشویید. این کار به مرور زمان باعث روشن شدن رنگ موها می شود.

مثل سرکه ، جوش شیرین نیز یکی از موادی است که می تواند جایگزین شامپو و روشن کننده رنگ مو باشد. در حمام مقداری جوش شیرین را روی موها بپاشید و خوب ماساژ دهید. خمیری که از این طریق درست می شود در روشن شدن رنگ موها موثر خواهد بود.

از ماسک عسل استفاده کنید. موهایی به رنگ عسل میخواهید؟ ازمواد طبیعی استفاده کنید تا ماسکی بی نقص بسازید. مقداری عسل را با کمی آب مقطر ترکیب کرده و به موهای خود بمالید. اجازه دهید این ماسک به مدت 30 دقیقه بماند تا جذب شود. وقتی عسل با آب مقطر ترکیب شود واکنش های طبیعی در آن صورت گرفته و رنگ موهای شما را سریع تر از قبل روشن می سازد . برای تاثیر بیشتر بعد از زدن ماسک ، موها را در معرض تابش نور خورشید قرار دهید.

از ویتامین C استفاده کنید . این ویتامین نه تنها برای سلامت بدن ضروری است ، بلکه می تواند رنگهای روشن زندانی شده در موها را آزاد نماید. با توجه به طول و ضخامت موها ، پنج تا ده عدد قرص ویتامین C را پودر و به شامپوی خود اضافه کنید. شستن موها با این ترکیب باعث روشن شدن رنگ آنها می شود.

از چای سیاه دم شده استفاده کنید. چای سیاه در بسیاری از مباحث زیبایی حضور مثبت دارد . این چای سرشار از جوهر مازو است که می تواند هایلایت های موی شما را نمایان سازد. مقداری از چای سیاه دم شده بسیار قوی را روی موها بریزید و اجازه دهید برای برای سی دقیقه جذب موها شود و بعد با آب گرم بشویید.

مقداری روغن زیتون به موها بمالید. این روغن نه تنها در تغذیه مو ، با مرطو ب کننده طبیعی موجود در خود ،موثر است ، بلکه هایلایت های طبیعی مو را نمایان می سازد.

هیدروژن پراکسید را امتحان کنید. اگرچه هیدروژن پراکسید خیلی هم طبیعی نیست ، اما راهی خانگی برای روشن کردن موها بدون محصولات شیمیایی بشمارمی رود. موهای خود را با هیدروژن پراکسید بشویید و اجازه دهید ده تا پانزده دقیقه جذب شود و بعد دوباره با آب معمولی شستشو دهید. بهتر است قبل از استفاده ، این ماده را روی قسمتی از موها امتحان کنید تا مطمئن شوید از رنگ بعد از استفاده از این محصول راضی خواهید بود.