صورت بیضی : نوع صورتتان به شما این اجازه را میدهد که هر مدل مویی که دوست دارید روی صورت خود پیاده کنید. پیشانی و چانه در صورت های بیضی کاملا با هم متناسبند . برای همین در مورد شماهم موهای کوتاه و هم بلند زیباست

سنتی7

صورت گرد : برای دستیابی به یک صورت باریک تر سعی کنید موها را روی صورت بریزید. موها را از وسط باز کنید و بصورت حلقه های فر بر روی صورتتان بریزید.حالت موی فر در انتهای موها و در سمت چانه باعث بیشتر شدن گردی صورت میشود که نتیجه جالبی نخواهد داشت.

صورت قلبی شکل : فک و پیشانی پهن نشانه این صورت است . مدلهای موهای کوتاه برای این صورت ها مناسب است. جدا کردن یک دسته موی ضخیم و جدا برای این نوع صورت انتخاب مناسبی است. برای اینکه مو در قسمت بالایی پرپشت به نظر میرسد و باعث محو شدن خطوط پهن چانه و فک میشود.

پیشانی پهن و چانه بلند : موهایتان را زیر چانه جمع کنید. اینکار باعث میشود که تناسب صورتتان حفظ شود. همچنین چتری مو میتواند برای پوشاندن پهنی پیشانی مناسب باشد.

صورتی با اعضای درشت : اگر عضوی از صورتتان مانند بینی درشت باشد ، میتوانید این ویژگی را با پرپشت نگه داشتن موهاکمرنگ کنید .های لایت های روشن هم برای این صورت گزینه مناسبی است . موهای صافی که از وسط فرق باز شده اند باعث میشود که بینی درشت تر به نظر بیاید.این موضوع در مورد چتری بلند هم صادق است .

گردن کوتاه : اگر گردن شما کوتاه است و میخواهید موهای کوتاهی داشته باشید با استفاده از موهایی که بلندی آنها از سمت جلوی مو به سمت پشت افزایش پیدا میکند میتوانید مدل موی زیبایی داشته باشید.