مه شو: زیبایی دست ها تاثیر بسزایی در افزایش اعتماد به نفس خانم ها دارد .

برای داشتن دستانی زیبا و جذاب، بهتر است ضمن رعایت نکات مراقبتی لازم مثل پوشیدن دستکش در هنگام کارهای منزل و شستشوی ظروف و به خصوص هنگام استفاده از مواد پاک کننده، توصیه می کنیم هنگام بیرون رفتن از منزل، ضد افتاب را برای دست ها فراموش نکنید.

در مقالات گذشته مه شو در مورد تاثیر سیب زمینی در از بین بردن لک های پوست و آب لیمو در روشن تر کردن پوست صحبت کردیم.حال اگر این دو را با هم ترکیب کنید، شاهد تاثیر فوق العاده آن هم در روشن تر شدن پوست و هم در رفع تیرگی ها و لک های پوستی خواهید بود.

-به منظور تهیه یک ماسک عالی برای روشن تر شدن رنگ پوست کافی است یک عدد سیب زمینی را رنده کنید و کمی آب لیمو به آن اضافه کنید.اینکار به خصوص برای افرادی که کارهای سنگین انجام داده و در طی روز زیاد از دست ها استفاده می کنند بسیار مفید و موثر خواهد بود.

-شستن دستها با مخلوط آب لیمو، گلاب و کمی عرق شاه تره هم دست ها را سفید تر و روشن تر می کند.

- 2 تا 3 قاشق آرد جو دوسر را در ظرفی بریزید و همیشه آن را کنار آیینه دستشویی خود داشته باشد.برای یک لایه برداری موثر، کمی از آردجو دوسر را کف دست با آب مخلوط کرده و خمیر نرمی درست کنید.حالا با این خمیر، صورت و روی دست ها را ماساژ دهید.لایه برداری با از بین بردن سلولهای مرده از روی پوست، آن را نرم و لطیف می کند.اگر به جای آب از شیر استفاده کنید، پوست دست ها علاوه بر نرمی و لطافت، سفید تر نیز می شود.

شستن دست ها با آب لیموی تازه هم موجب سفید تر شدن پوست دست و زیبایی هر چه بیشتر آن خواهد شد.

زیبا سلامت باشید.