مه شو: این روزها عمل های جراحی زیبایی یکی از پرطرفدارترین عمل ها در سراسر دنیا شناخته شده است و جراحی زیبایی سینه چه برای کوچک کردن و چه بزرگ کردن سینه، مراجعان بسیاری را در مطب های پزشکان زیبایی به خود اختصاص می دهد.

افراد بنا به دلایل متعددی ،تصمیم به این حراجی زیبایی می گیرند.در اینجا به برخی دلایل این افراد برای بزرگ کردن سینه خواهیم پرداخت.

434223

انجام برخی عمل های جراحی در بیماریهایی مثل سرطان پستان، یکی از عوامل مهم انجام این عمل زیبایی محسوب می شود

افزایش سن و شیردهی نیز در بسیاری از خانم ها موجب افتادگی و شل شدن سینه ها شده و حتی گاهی فرم سینه را از حالت زیبای خود خارج می سازد.در چنین شرایطی هم افراد تصمیم به عمل جراجی و بازگرداندن زیبایی اولیه آن می گیرند

یکی دیگر از دلایلی که افراد را تشویق به انجام عمل زیبایی سینه می کند، بروز برخی بیماریها و تاثیر آنها بر رشد طبیعی سینه ها می باشد.این بیماریها که البته بسیار نادر هستند، مانع از رشد طبیعی سینه ها و در نتیجه کوچک ماندن آنها می شوند.

البته گاهی خانم ها بدون هیچ گونه مشکلی و با داشتن سینه های طبیعی و صرفا به دلیل ریبایی و تمایل به داشتن سایز بزرگتر سینه، اقدام به عمل جراجی سینه می کنند.

فراموش نکنید در صورتیکه قصد دارید این عمل زیبایی را انجام دهید، با بررسی کافی و انتخاب بهترین دکترهای زبیایی اقدام کنید.

در ضمن،نحوه عمل جراحی سینه و برش سینه در این عمل زیبایی نیز با توجه به سن و شرایط بیمار متفاوت بوده و دکتر زیبایی مجرب با مشورت فرد مراجعه کننده، بهترین و مناسب ترین شیوه را پیشنهاد خواهد کرد.