گل همیشه بهار : درمان خشکی و چربی سر ، حالت دهنده ، آشکار کننده ی های لایتهای قرمز و طلایی طبیعی مو این گیاه آرام بخش خوبی برای پوست سر حساس به حساب می آید. گل همیشه بهار گیاهی است سرشار از مواد معدنی است که در محافظت از مو در برابر رادیکال های آزاد و باکتری ها موثر است . شستشو با این گیاه به مو حالت می بخشد ، آنها را درخشان کرده و به نمایان شدن هایلایت های طبیعی مو کمک می کند.

کاسیا : حجم دهنده مو ، درخشان کننده و آشکار ساختن های لایت های طلایی کاسیا که به آن حنای خنثی نیز می گویند ، هیچ ارتباطی با گیاه حنا ندارد. این گیاه حالت دهنده ای فوق العاده است که به ساقه موها استحکام بخشیده و موها را حجیم و ضخیم تر نشان می دهد. این گیاه درخشندگی موها را بیشتر کرده و به سلامتی پوست سر کمک می کند. خواص ضد قارچ و ضد باکتری کاسیا در از بین بردن شوره سر موثر است. کاسیا را برای بدست آوردن رنگ صورتی و زرد با حنای واقعی ترکیب می کنند.

بابونه : درمان خشکی و چربی سر ، آشکار کننده ی های لایت های طلایی ، درمان بیماری های مربوط به پوست سر از بابونه برای درمان بیماری های پوست سر استفاده می شود. این گیاه به موها درخشندگی بخشیده و آنها را نرم و صاف می کند. چای بابونه برای شست و شوی موها بسیار مفید است زیرا بافت موها را مستحکم کرده و رشد سالم مو ها را، با برطرف کردن مشکلاتی نظیر التهاب ، افزایش می دهد.

بذز کتان : ضد ریزش مو بذز کتان از گیاه کتان ، که در سال یکبار می روید ، گرفته می شود. این گیاه لعابی دارد که سرشار از پلی ساکارین است و وقتی با آب ترکیب می شود مایع ژله مانندی به دست می آید. این مایع ، مانند نرم کننده مو عمل کرده و به باز شدن گره موها کمک می کند . بذر کتان سرشار از امگا3 است که به مو های شکننده استحکام بخشیده و از ریزش آنها جلوگیری می کند.

ریشه زنجبیل : ضد ریزش و ضد شوره سر زنجبیل گردش خون را تحریک کرده و به رشد مجدد موها کمک می کند. اسید چرب های موجود در ریشه زنجبیل درمان موهای نازک هستند. این گیاه همچنین حاوی ضد عفونی کننده است که در درمان شوره سر مفید خواهد بود.

حنا : ایجاد هایلایت و رنگ قرمز ، حجم دهنده مو و درخشان کننده حنا یک گیاه گلده بیابانی است . برگ های خشک و پودر شده ی این گیاه از زمان های قدیم به عنوان رنگ مویی طبیعی استفاده می شده است. حنا به موها رنگی مایل به قرمز می بخشد و در صورت ترکیب با دیگر گیاهان ، مانند کاسیا ، می توان رنگ های گرم دیگری به وجود آورد. حنا همچنین نرم کننده ای بسیار قوی محسوب می شود که در آبرسانی و درخشندگی موها بسیار موثر است.

اسطوخودوس : درمان خشکی و چربی سر ، ضد ریزش مو اسطوخودوس خواص ضد التهابی ، ضد باکتری ، ضد قارچ و ضد عفونی کننده دارد که در برطرف کردن التهاب و ریزش مو موثر است. توانایی این گیاه در تنظیم چربی سر ، آن را به یکی از بهترین گیاهان برای مراقبت از مو تبدیل کرده است.

رزماری : درمان چربی مو ، ضد ریزش ، درخشان کننده رزماری با بهبود گردش خون در سر رشد موها را افزایش داده و به موها استحکام می بخشد. همچنین برای حالت دهندگی مو مناسب است. رزماری گیاهی است که هم برای مو و هم برای پوست سر خواص بی نظیری دارد.