مه شو: داشتن پوستی لطیف و شاداب یکی از مهمترین فاکتورهای اعتماد به نفس بالا در افراد و رضایت مندی آنان در روابط اجتماعی با دیگر افراد محسوب می شود.

beu

مطمئنا تا به حال،نکات بسیار زیادی را در خصوص نحوه نگهداری از این موهبت ارزشمند در سایت مه شو، مطالعه و اجرا کرده اید.در این مقاله، چند نکته مهم دیگر را با هم مرور می کنیم.

شستشو با آب و صابون، یکی از راه های مطمئن برای پاکسازی صورت از آلودگی ها ، گرد و غبار و آرایش محسوب می شود.

به توصیه کارشناسان زیبایی، زمانی که از صابون برای شستشوی پوست صورت خود استفاده می کنید، بهتر است بارها پوست را با آب شستشو دهید تا اثری از صابون بر روی پوست باقی نماند.در ضمن پس از شستشوی پوست ، مرطوب کننده ها را هرگز فراموش نکنید.

اما از آنجایی که برخی افراد، پوستی حساس و خشک دارند، بهتر است به جای صابون، از پن های شستشو که دقیقا به همین منظور، فرموله و طراحی شده اند، استفاده نمایند.در فروشگاه مه شو، بهترین برندهای پن های شستشو در اختیار دوستان این سایت قرار داده شده است.

به باور بهترین دکترهای زیبایی،بهترین زمان استفاده از مرطوب کننده ها، بعد از شستشوی پوست و درست زمانی است که پوست هنوز کمی مرطوب است.

بنابراین بهتر است پس از شستشوی پوست، فقط آب اضافه بر روی پوست را با حرکات آرام و ضربهای حوله بگیرید و بعد با نوک انگشت، کمی کرم مرطوب کننده یا هرگونه مرطوب کننده طبیعی را به آرامی روی پوست پخش کرده و با حرکات دورانی و به حالت نوازش و نه مالیدن، آن را روی پوست خود پخش کنید.

برای آبرسانی به پوست، یکی از بهترین روش ها، استفاده از یک ماسک مرطوب کننده قبل از استحمام است.حمام را پر از بخار کرده و به این ترتیب، تمامی منافذ پوست را کاملا پاکسازی نمایید.چنانچه قبل از ماسک، از یک مرطوب کننده هم استفاده کنید، این تاثیر چند برابر خواهد شد.

اینکار، فوق العاده در شادابی پوست و حفظ سلامت آن موثر و مفید خواهد بود.

یکی از روش های بسیار موثر برای پاکسازی پوست، استفاده از خمیری است که از مخلوط پودر جو دوسر و پودر پوست پرتقال با کمی آب تهیه شده باشد.

در این فصل سال که پرتقال به وفور یافت می شود، پیشنهاد می کنیم پوست آن را جمع کرده و آنرا در فضای باز و یا کنار بخاری و شوفاژ خشک کرده و بعد آن را آسیاب نمایید و برای تمام سال، از آن برای پاکسازی پوست خود بهره ببرید.

برای شادابی و جوانی پوست، گلاب را دست کم نگیرید.گلاب یکی از معجزه های طبیعت است که از قدیم توسط ابن سینا به افراد توصیه می شده و قادر است پوست را بانشاط و جوان نگه دارد.

برای شادابی و افزایش طراوت و جوانی پوست،هفته ای یکبار، از سونای بخار استفاده نمایید.

برای حفظ زیبایی و جوانی پوست ،همواره سعی کنید با پوست صورت ، بخصوص اطراف چشم، ملایم و مهربان باشید.این قسمت از پوست صورت، بسیار حساس بوده و خیلی سریع، آثار افزایش سن را در افراد نمودار می سازد.

اخم نکنید و عادت چین دادن به پیشانی را از بین ببرید و همواره سعی کنید چهره ای بشاش و گشاده داشته باشید.

پاشیدن آب سالم به صورت،همراه با نوشیدن آب کافی در طی روز، پوست را هیدراته و جوان نگه می دارد.اسپری های آب موجود در فروشگاه مه شو، در اینکار بسیار به شما کمک خواهد کرد.

در هنگام کار، به مدت طولانی سر را پایین نگه ندارید.بالا نگه داشتن چانه، مانع از ایجاد غغبغب و چین های گردن که زیبایی پوست گردن را تهدید می کنند، خواهد شد.

رژیم غذایی مغذی و کاملی داشته باشید و مصرف به اندازه ویتامین های ضروری برای سلامت و زیبایی پوست را در برنامه غذایی خود قرار دهید.

همواره قبل از آرایش از کرم های مرطوب کننده استفاده کرده و پاک کردن آرایش را هرگز فراموش نکنید.حتی زمانی که آرایش ندارید، به علت وجود گرد و غبار و آلودگی های موجود در محیط، روزی چند بار، بخصوص زمانیکه از منزل بیرون می روید، پوست را با محصولات مناسب نوع پوست خود ،عاری از آلودگی سازید.

محصولات موجود در فروشگاه مه شو، با توجه به نوع پوست شما، بهترین ها را به شما پیشنهاد خواهد کرد.لطفا ما را از نتایج عالی این محصولات مطلع سازید.

زیبا و سلامت باشید