ماسک طراوت دهنده صورت های پرچین و چروک

مواد اولیه :

1 ق.غ. گوشت چرخ کرده 1 ق.م. روغن بادام شیرین

1 عدد سفیده تخم مرغ

طرز تهیه و مصرف :

گوشت گاو یا گوساله را با روغن بادام مخلوط نموده و سفیده تخم مرغ را نیز داخل نمایید خوب هم زده مدت 20 دقیقه بر روی پوست قرار دهید هفته ای 2 بار این عمل را انجام دهید.

فواید : این ماسک برای رفع شکستگی پوست و طراوت پوست پرچین و چروک مفید است.

گیاهان و داروهای بسیاری برای درمان چین و چروک صورت موجود است و شما می توانید به صورت داروهای گیاهی و داروهای شیمیایی اقدام به درمان آن بکنید اما بهتر است که از مواد و گیاهان دارویی استفاده کنید ، گیاهانی که خواص بیشماری را در خود جای داده اند و ما از وجود آنها شاید بی خبر باشیم در ادامه مطلب به یکی از این داروها خواهیم پرداخت و شما را با گیاهی موثر در رفع چین و چروک صورت آشنا می کنیم .

گیاهی موثر در رفع چین و چروک صورت، چین و چروک، رفع چین و چروک، درمان چین و چروک، درمان گیاهی چین و چروک

تمام بخش های مختلف این گیاه یعنی دانه، برگ و ریشه آن خوراکی است.این گیاه دارویی، سموم بدن را پاک می کند، بیماری التهاب دهان را از بین می برد. این متخصص تغذیه اضافه کرد: مصرف رازیانه برای درمان سرماخوردگی و نیز سرفه به خاطر خاصیت خلط آور بودنش مفید است. رازیانه موجب تقویت چشم می شود، حساسیت های چشم را از بین می برد و دارای اثرات مهمی بر سلامت پوست است. صفوی افزود: پاک کننده و ضد عفونی کننده، حفظ خاصیت کشسانی پوست و جوان کردن آن، آرامش بخش، رفع چین و چروک از پوست های پیر، شادابی و طراوت بخشیدن به چهره های خسته و گرفته می بخشد. به نقل از آکاایران : این متخصص تغذیه اضافه کرد: مصرف رازیانه باعث افزایش شیرمادر می شود. از دیگر خواص رازیانه می توان به ضد درد، ضد اسپاسم، ضد باکتری، ضد ویروس، ضد سم، ضد نفخ، هضم کننده، مقوی قلب، ادرار آور، خلط آور و تسکین گرفتگی عضلات اشاره کرد.