حتی یک شخصی تنبل هم می تواند این برنامه عملی را انجام دهد.

دهد تمرینات بسیار ساده هستند، حتی سادهتر از برنامه های ورزشی معمولی، انجام این تمرینات برخلاف تمرینات بدنسازی، کاملا بدون تعریق است. برای انجام این تمرینات هیچ احتیاجی به دراز کشیدن روی زمین نیست؛ زیرا تمام این تمرینات به حالت ایستاده و یا نشسته بر روی صندلی انجام می شود. همچنین به لباس های چسبان ورزشی و یا لباس های مخصوص دیگری احتیاج ندارید. این برنامه دقت زیادی نمی خواهد. شما می توانید در خانه با 2 جلسه سی دقیقه ای در هفته این ورزش ها را در هر وضعیتی انجام دهید؛ به عنوان مثال، یکی در مقابل تلویزیون در حال تماشای اخبار عصر و دیگری در حال تماشای سریال شنبه شب ها میتواند این حرکات را انجام دهد. نتایج به سرعت نمودار می شوند، فقط پس از گذشت چهار هفته، پیشرفت قابل ملاحظهای را هفته مشاهده خواهید کرد.

یک برنامه فشرده برای بانوان فعال

اگر آموزش قدرت را قبلا انجام داده باشید، این برنامه برایتان بسیار مفید خواهد بود. اگر اطلاعات صحیحی از این برنامه نداشته باشید، نتیجه کاملی که سزاوار تلاشهایتان است را دریافت نمی کنید. به عنوان مثال بسیاری از زنان تحت تأثیر نصایح گمراه کنندهٔ دیگران قرار گرفته و با جابه جا کردن کنسروهای سوپ، به پیشرفت و بهبود عضلاتشان امیدوارند و یا هر هفته با وزنه های سه پوندی در کلاسهای روحیه و استقامت کار میکنند. متأسفانه اینگونه اعمال شما را قوی نخواهد کرد. وزنه ها قطعاً باید از قوطیهای کنسرو سنگین تر باشند تا تفاوت ها ظاهر شوند و اگر به طور اساسی افزایش وزن وزنه ها را انجام ندهید، به پیشرفت قابل توجهی نخواهید رسید.

ورزش های ثابت پزشکی و تعلیمات اصلی

شما میتوانید نسبت به مؤثر بودن و سلامت این برنامه، اطمینان داشته باشید. این برنامه بر پایه آزمایشات علمی پیشرفته در دانشگاه تافتسی طراحی شده است. به علاوه این برنامه از داروهای توان بخشی اصلی مطمئن و آزمایش شده استفاده می کند. در واقع اگر با یک فیزیوتراپ کار کرده باشید، طرز کار این تمرینات را متوجه خواهید شد.

قبل از شروع، باید به چند سؤال ساده برای ارزیابی نیرو فردی و برای مشخص کردن یک نقطه شروع مطمئن در این تمرینات پاسخ د هیل . هر چه قوی تر می شوید، وزن شما هم بیشتر می شود. مهم نیست که حالا چطور متناسب شوید، مهم نیست که شما با سرعت و یا به کندی پیشرفت می کنید، بلکه باید بدانید این برنامه همیشه مختص شماست.