جواب این است که تمام اوقات می توان این تمرینات را انجام داد و مهم ترین چیز این است که شما حتماً آن را انجام دهید. تمرینات مداوم استقامتی مانند: پیاده روی، نرم دویدن، پله نوردی و دوچرخه سواری در مدت 30 دقیقه به طور قطع در هر زمانی انجام گیرد، چربی سوز خواهند بود. هر چند اگر می خواهید از دقایقی که صرف می کنید بیش ترین نتیجه را بگیرید باید صبح زود از خواب بیدار شوید و قبل از این که اولین وعده غذا را بخورید ورزش خود را انجام دهید. تمرینات استقامتی در صبح زود فواید بسیاری دارد : اثر چربی سوزی آن خیلی بیش تر است. یکی از فواید ورزش های استقامتی در صبحگاه، احساس رضایت از اتمام ورزش است که در تمام طول روز به همراه ما است. ورزش می تواند یک اثر لذت بخش و نشاط آور از خود باقی بگذارد به شرط این که آن را زود انجام دهید. اگر از انجام آن طفره بروید تمام روز حالت سستی دارید و از انجام ندادن آن احساس گناه و نقص می کنید.

با در نظر گرفتن تمام مواردی که در مورد تمرینات استقامتی گفته شد، جدول داده شده این تمرینات را در برنامه ی بدنسازی خود بگنجانید.

قبل از خرید دستگاه های مناسب بدنسازی کراس فیتنس و تعیین اهدافتان از ورزش کردن باید بدانید که بدن در طول روز و زمان های مختلف چگونه رفتار می کند تا هدفی که در پشت یک " تصمیم گیری عقلانی" دارید صحیح باشد و دستگاه ورزشی مناسب با هدفی که پیش رو دارید، انتخاب کنید.

در هنگام صبح، سطح تستسترون در اوج خود است، اما درجه حرارت بدن هنوز کم است و سطح هوشیاری ذهن در اواخر صبح بیشتر است.

در بعد از ظهر آستانه تحمل درد در مقایسه با سایر زمان ها بیشتر است. علاوه بر این در این زمان از روز با یک روند رو به افزایش دمای بدن و سطح آدرنالین در اواخر بعد از ظهر روبرو هستیم که یک دوره زمانی مطلوب از نظر تعادل بین کارکرد روحی و جسمی بدن محسوب می شود.

مشاوران کراس فیتنس بر این باورند که در صبح عملکرد ریه در بهترین حالت خود است هرچند که تمرکز ذهنی کم می شود. سطح تستسترون در بالاترین حد خود است وهورمون جنسی مردانه در پروتئین سنتز انعقادی وجود دارد که موجب بازسازی ماهیچه های آسیب دیده می شود از این رو در صبح بهترین زمان برای انجام ورزش های هوازی و کاهش وزن است و استفاده از دستگاه های تردمیل (دو ثابت) ، اسکی فضایی و سایر دستگاه های هوازی پیشنهاد می شود.

*اگر سوخت و ساز بدن شما پایین است ، بهترین زمان برای ورزش صبح است که بدن بتواند از انرژی ذخیره شده و منابع چربی انباشته بدن شما برای سوخت و ساز ماهیچه ها استفاده کند و این ساعات بهترین زمان برای خانم هایی است که می خواهند وزن کم کنند . کراس فیتنس انجام ورزش های هوازی با استفاده از دستگاههایی چون تردمیل (دوثابت)، اسکی فضایی، دوچرخه ثابت را به شما پیشنهاد می کند.

*اگر هم از آن دسته از کسانی هستید که سوخت و ساز بدن شما بالاست( تحرک و فعالیت زیاد دارید) بهترین زمان برای انجام تمرینات بدنسازی برای شما در بعد از ظهر است؛ تا عضلات بعد از تمرینات سنگین بدنسازی از انرژی غذایی که در طول روز مصرف کرده اید تغذیه کند، نه از بافت های عضلات و ماهیچه ها. کراس فیتنس استفاده از دستگاه های چند منظوره بدنسازی خانگی را برای انجام تمرینات بدنسازی و ورزش های قدرتی به شما پیشنهاد می کند

چه وقت بهترین زمان برای تمرینات استقامتی است ؟