mahsho prp مه شو: با بالا رفتن سن، توانایی پوست برای تولید کلاژن و حفظ هیدراسیون به طور قابل توجهی کاهش می یابد. بنابراین، پوست دچار خیلی از مشکلات مانند چین و چروک، لکه های پوستی، آکنه وغیره می شود. اما با پیشرفت علم پزشکی راه حل های بی شماری در رفع این مشکلات پوستی دردسترس می باشد؛ از جمله روش PRP.

PRP روش احیا سازی پوست توسط خون فرد است. در واقع، در این روش با استفاده از اجزای خون یعنی پلاکت ها، جوانی را دوباره به پوست باز می گردانند. این عوامل رشد، تکثیر فیبروبلاست ها و کراتینوسیت را که مسئول تولید کلاژن و کراتین هستند را افزایش می دهند. به عنوان مثال، PRP کاهش چروک، روشی است که واقعا به کاهش چین و چروک و افزایش حجم کمک می کند.

پس از تزریق، PRP سریعا به منظور افزایش حجم چین و چروک و ایجاد تأثیرات بازسازی دراز مدت کلاژن وارد عمل می شود. علاوه بر آن، PRP باعث افزایش بافت و حیات و سر زندگی پوست با ایجاد عروق خونی جدید است. رگ های خونی و تازه ایجاد شده، مواد مغذی حیاتی را به پوست می رسانند و بدین طریق، پوست شما را حفظ می کنند.

PRP علاوه بر بازسازی پوست، در درمان چین و چروک پوست صورت، بهبود جای آکنه، از بین بردن چین و چروک گردن و مواردی از این قبیل بسیار مؤثر می باشد.

ارتباط بین PRP و گلبول های سفید خون منجر به آزاد شدن فاکتورهای رشد می گردد که آنها قدرت درمان طبیعی، پتانسیل سازماندهی مجدد بافت در قسمت های تزریق شده و بازسازی متعاقب پوست را تقویت می کنند.

به طور معمول، این روش درمانی حدودا 2 ماه طول می کشد اگرچه این زمان در میان افراد مختلف، متفاوت است.

در مقالات آتی به توضیح و ذکر جزئیات بیشتر در مورد PRP خواهیم پرداخت.