لبخند خود را با روغن های مفید زیبا تر کنید

برای داشتن لثه های سالم و دندان های سفید و تمیز متخصصان یک روش باستانی مربوط به طب آیورودا هند به نام " oil pulling " یا استخراج نفت ! را پیشنهاد می کنند. این روش بسیار موثر است. این روش اینگونه است که باید کمی روغن نارگیل را دهان بگردانید. طبق تحقیقات این روغن از تمام شوینده های آنتی باکتریال موجود در بازار ، در از بین بردن باکتری ها ، موثر تر است. این روش به بیمارانی با مشکلات لثه ، حتی کسانی که دچار پوسیدگی شدید شده اند ، پیشنهاد شده و نتایج آن تعجب آور بوده است. روغن نارگیل همچنین می تواند از پوست و مو در برابر سرمای سوزنده ی زمستان و گرمای خشک تابستان محافظت نماید. با قدرت بیشتری از پوست خود محافظت نمایید

بهترین راه های درمان به معنای داشتن بهترین مواد نیست ، بلکه بهترین وسیله ها آن را برای شما به ارمغان می آورند. به گفته ی متخصصین ، ماده ها و ترکیبات با پیوند های پپتیدی مستحکم ، میزان ویتامین بالا و تلومرها ، در روش های درمانی بسیار موثر هستند. اما ترکیبی از این مواد و ماشین ، تاثیرات مثبت را دوچندان و ماندگار می کند. با این روش حتی می توان به صورت فیزیکی روی DNA پوست تاثیرات مثبت گذاشت. مثلا به وسیله ی التراسونیک و بدون آسیب رساندن ، پزشکان پوست را لایه برداری می کنند. به وسیله ی سونوگرافی می توان نفوذ ترکیبات قوی به پوست و جذب آنها را تا ده هزار برابر، و فقط با استفاده از دست ، افزایش داد. با میکروکورنت الکتریکی ماهیچه ها را بالا برده و با این کار ADP ، مولکول هایی که انرژی را در پوست انتقال می دهند. تحریک می شود، انگار که ماهیچه ها را در باشگاه درگیر تمرینات ورزشی کرده اید.

از کلمه ی " اسید " روی برچسب محصولات نترسید

تحریک کردن پوست عبارت دیگری است که برای لایه برداری استفاده می کنند. برای این که پروسه لایه برداری به بهترین نحو انجام گیرد ، از محصولات حاوی اسید گلیکولیک استفاده کنید . این ماده امروزه در بسیاری از کرم ها و سرم ها وجود داشته و به عنوان ترکیبی جوان کننده شناخته می شود . در پوست گیرنده ی اسید گلیکولیک وجود ندارد ، پس بدن به روش طبیعی خودش آن را ، همراه با لایه ی سطحی پوست ، تخریب می کند و در نتیجه این اسید لایه ی تخریب شده را پاک کرده و بدن سلول های جوان را جایگزین آن می کند.

بدون آسیب رساندن ، به لایه های درونی پوست نفوذ کنید

چگونه می توان بدون آسیب رساندن به پوست لایه برداری انجام داد؟ رتین آلدهید " retinaldehyde " پیشنهاد متخصصان پوست است. ترکیب کلیدی بازسازی در پوست فیبروبلاست است . این ترکیبات کلاژن ، الاستین و گلیکوزآمینوگلیکانها، که همه برای جوان ماندن پوست ضروری هستند ، را می سازند. رتین آلدهید ، فیبروبلاست را تحریک کرده و کلاژن را به رتینوئیک اسید تبدیل می نماید.