آنقدر همه ما این روزها مشغله داریم یا سرگرم برآوردن احتیاجات دیگران هستیم که تعجبی ندارد اگر قبل از خرید کردن زمانی را به تحقیقی اختصاصی ندهیم.

اما وقت نگذاشتن برای فکر کردن درباره اینکه کجا میتوانید با بهترین قیمت جنسی مورد نیاز خود را بخرید یا هدیه ای را که میخواهید برای تولد برادر تان تهیه کنید هرساله شامل صدها - و یا هزاران دلار هزینه اضافی را شامل می شود. در "روزگار قدیم " ما باید از یک فروشگاه به فروشگاه بعدی می رفتیم تا بفهمیم کدام فروشگاه با قیمت بهتری وسیله مورد نیاز ما را ارائه میدهد. حالا همه شما باید مقابل صفحه کامپیوتر بنشینید و در اینترنت جستجو کنید و ما اغلب هنوز این کار را انجام نمیدهیم! چه شما در حالی خرید ماشین باشید یا کامپیوتر قبل از اینکه بفهمید آیا قرار است با بهترین قیمت آن را تهیه کنید یا خیر نباید پولی با زحمت درآورده خود را خرج کنید. این فقط اینترنت نیست که می تواند به شما کمک کند - از دوستان یا اعضاء خانواده بپرسید که آیا آنها حراجی را سراغ دارند که جنسی مورد نظر شما را بفروشد. دخترعموی من اخیراً میخواست یک دوربین فیلمبرداری دیجیتالی در روز پدر برای شوهرش بخرد. او یک روز اتفاقی در حین صحبت کردن به آن اشاره کرد و من هم یکی از آنها را برای دفتر کارم خریدم. من تمام تحقیقات را در مورد انواع مختلف و قیمت های مختلف آن با استفاده از اینترنت انجام دادم و توانستم او را به یک فروشگاه نزدیک دفترشی در منهتن راهنمایی کنم جایی که او میتوانست در مقایسه با جاهای دیگر تقریبا ۱۰۰ دلار ارزان تر بود. شما با ۱۰۰ دلار اضافی در پس انداز تان چه می کنید؟

توصیه های آموزنده

وب سایتهایی را کنترل کنید که به شما اجازه میدهد. قیمتها را مقایسه کنید.

سایتهای متفاوتی وجود دارد که اطلاعات عالی را برای شروع کردن فراهم می کند - حتی اگر بخواهید یک خرید محلی حقیقی نمایید.

اشتراک مجلات و تبلیغات مربوطه را بگیرید.

این کار باعث مقایسه قیمتها و همچنین امتحان آنها می شود از تلفن همراه گرفته تا ماشین لباسشویی.

منتظر حراجی باشید.

با چند استثناء دیر یا زود تقریباً هر جنسی در هر فروشگاه با قیمت پایین و تخفیف فروخته می شود. شما میتوانید روی آنها حساب کنید مثل تخفیف هایی در مورد ماشین وقتی مدل جدید از راه میرسد و حراج های آخر فصلی، من چشمم یک میز پاسیو را گرفته بود و تصمیم گرفتم تا آخر تابستان منتظر شوم تا ببینم آیا با قیمت پایین تر فروخته خواهد شد یا خیر. بسیار مطمئن به فروشگاه رفتم و ان را با ۲۰ درصد تخفیف خریدم. موضوع این نیست که من قادر نبودم آن را با قیمت اصلی بخرم - بلکه موضوع این است که چرا وقتی می توانیم از پس انداز آن برای خرید چیز دیگری استفاده کنیم این کار را نکنیم.

از شعار " نه قسط و "نه سود بهره ببرید.

اگر شما قرار است یک جنسی بزرگ مثل تشک، وسیله برقی یا تلویزیون بخرید این در صورتی می تواند یک معامله خوب باشد که شما در اولین صورتحساب آن را بطور کامل پرداخت کنید. آنها با این احتمال به شما پیشنهاد می کنند که آن را بطور قسطی پرداخت کنید تا سود پولی را که پرداخت می کنید بدست آورند. نگه داشتن پولی که قرار است روی جنسی خرج کنید در حساب پس انداز تان که سود هم به آن تعلق می گیرد یک راه زیرکانه برای پول درآوردن است.

نرخ های فروشگاههای آنلاین را بخوانید و مقایسه کنید.

بسیاری از سایت ها نرخ های حقیقی بعضی فروشگاهها را دارند. این کار بخصوص وقتی سعی می کنید مشخص کنید که آیا میخواهید آن جنس مورد نظر را آنلاین خریداری کنید یا از فروشگاه محلی مفید است.

مذاکره کنید.

اگر شما جنسی با قیمت خوب در اینترنت پیدا کنید و بخواهید آن را از فروشگاه محلی بخرید از صفحه ای که آن جنسی را پیدا کردید کپی بگیرید و آن را به فروشگاه مورد نظر ببرید. این کار همیشه کمک نمی کند در عین حالی ضرری هم ندارد.

مراقب کالاهای مجدد نو و تعمیر شده باشید.

اگر به نظر میرسد که یک جنسی قیمت کاملاً خوبی دارد احتمالاً به این دلیل است. فروشنده های اینترنتی نشان میدهند که این جنس بازسازی و نو شده است. این معاملات همیشه هم بد نیستند اما شما باید از قبل تصمیم بگیرید که آیا میخواهید خطر ریسک کردن را در عوض پس انداز پولی بپذیرید یا خیر.